طراحي سايت صنعتي

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت صنعتي

۵۷ بازديد
نوشته شده توسط : dr

 

طراحي سايت صنعتي بر مبناي استراتژي و اهداف پيش روي واحد صنعتي و كارخانه شما بنا نهاده شده است. به گونه اي كه همراستا با فعاليت شما، در عرصه پهناور اينترنت نيز وب سايتتان در جهت ارائه خدمات افزون تر و بهتر به مشتريان و نيز معرفي همه جانبه محصولات توليدي به كساني كه هنوز شما را نمي شناسند و در نهايت فروش بيشتر رخ مي گشايد.

هميشه به اين نكته توجه داشته باشيد كه طراحي سايت صنعتي ، معيارهاي موفقيت در بازار از جمله سرعت افزايش مشتريان، بالا رفتن درصد انتخاب كالاي توليدي شما از ميان كالاي توليدي مشابه ديگر شركت ها، افزايش ميزان شهرت و وسعت جغرافيايي توزيع كالا را به صورت يكجا نصيبتان خواهد نمود. قبل از ورود به بحث در خصوص شاخصه هاي طراحي سايت صنعتي تاكيد بر اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن نياز به تخصص هاي خاص خود دارد. بنابراين فكر كنم اگر اول شاخصه هاي طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

يكي از راههاي خارج كردن صنعت وتجارت از حالت سنتي وقدم به سمت پيشرفت ،حضور موثر و قوي در محيط اينترنت مي باشد.پيشنهاد مي شود صاحبان صنعت و تجارت هرچه سريعتر به منظور استفاده از سهم اينترنت درتجارت وارد اين حوزه شوند.
امروزه با ورود اينترنت در كسب و كار ها ، نحوه ي بازاريابي , جذب مشتري , معرفي كالا ها، ارتباط موثر با مشتري و غيره تحت تاثير قرار گرفته است .
حضور در فضاهاي بين المللي و معرفي محصولات در كشورهاي مختلف از دلايلي ميباشد كه صاحبان صنعت را براي داشتن سايت صنعتي اختصاصي تشويق مي كند.

طراحي سايت صنعتي:آيا يك شركت صنعتي يا يك كارخانه ي توليدي اصلا نيازي به سايت دارد؟

آيا وجود يك سايت صنعتي تاثيري در روند كسب و كار شركت يا كارخانه ي صنعتي – توليدي خواهد داشت؟

سايت صنعتي چه ويژگي ها و خصوصياتي مي تواند داشته باشد؟

صاحبان صنعت از يك سايت صنعتي چه انتظاراتي دارند؟

شايد اين سوالات و سوالات ديگري در ذهن شما باشد كه در اين مقاله سعي خواهيم كرد به آن ها پاسخ دهيم. با طراحي سايت رايان همراه باشيد.

هدف طراحي سايت صنعتي چه چيز هايي مي تواند باشد؟

از آنجايي كه امروزه با اينترنتي شدن كسب و كار ها و ورود اينترنت در اين حوزه، نحوه ي بازاريابي , جذب مشتري , معرفي محصولات ، تعاملات با مشتري و ساير عوامل مربوطه را تحت شعاع قرار داده و شكل تازه اي به آن بخشيده است.

حضور در بازار هاي بين المللي و معرفي محصولات در كشور هاي مختلف يكي از دلايلي است كه صاحبان صنعت را براي داشتن سايت صنعتي اختصاصي ترغيب مي كند.

ويژگي هاي سايت صنعتي:

يك سايت صنعتي بايد قابليت چند زبانه بودن را داشته باشد. از آنجايي كه اين نوع سايت ها ممكن است علاوه بر داخل كشور براي معرفي شركت يا كارخانه و كسب وكار در كشور هاي ديگري نيز مورد استفاده قرار گيرد لزا نسبت به خواست صاحبان صنعت و بازار هدف بايد داراي قابليت چند زبانه بوده و از چندين زبان پشتيباني كنند (نحوه ي نگارش مطالب در اين قسمت از اهميت ويژه اي برخوردار است )

مديريت سايت هاي صنعتي بايد بسيار ساده ، روان و در عين حال كاربردي و كاربر پسند نيز باشد. پنل هاي مديريتي اختصاصي بهترين روش براي ساخت مديريت كاربردي سايت در اين زميه مي باشد.

سايت هاي صنعتي با بهره گيري از طرح ها و قالب هاي اختصاصي بايد اين قابليت را داشته باشند تا تجارت و كسب وكار مربوطه را از حالت سنتي درآورده , امروزي تر كرده و در بازار هاي جهاني معرفي كنند.

يك سايت صنعتي با قابليت معرفي كار،كارخانه ومركز صنعتي بايد منزلت و قدرت بالايي داشته باشد و طراحي سايت اختصاصي صنعتي بايد به صورت حرفه اي باشد تا افزايش بازديدكنندگان و در نهايت افزايش فروش را به همراه داشته باشد.يك سايت صنعتي بايد توانايي چند زبانه بودن را داشته باشد زيرا ممكن است براي معرفي كسب وكار در كشور هاي ديگر نيز مورد استفاده واقع شود ازاين رو نسبت به درخواست صاحبان صنعت و بازار هدف بايد از چندين زبان پشتيباني كنند .مديريت سايت هاي صنعتي بايد بسيار آسان و كاربردي و مورد پسند كاربران باشد. پنل هاي مديريتي اختصاصي روش بسيار خوبي براي ساخت مديريت كاربردي سايت مي باشد.سايت هاي صنعتي با بهره گيري از طرح ها و قالب هاي اختصاصي بايد اين قابليت را دارا باشد تا تجارت و كسب وكار را از حالت سنتي خارج كرده و در بازار هاي جهاني معرفي كند.

 

· بيشتر بخوانيد طراحي سايت فروشگاهي

 

طراحي سايت صنعتي و شيوه هاي نوين فروش

در گذشته به دليل كم بودن تعداد توليدكنندگان و فروشندگان يك محصول، مقوله فروش به راحتي انجام مي گرفت چرا كه مشتريان در ميان انبوه محصولات مشابه و برندهاي مختلف سر در گم نبودند و گاه به زعم خود و گاه در مواردي از طريق تبليغات شفاهي، كالايي را برگزيده و مي خريدند. براي توضيح فرآيند طراحي سايت صنعتي يك مقايسه كوچك كفايت مي كند. فرايند طراحي چنين سايتي به وضوح با فرآيند طراحي سايت فروشگاهي متفاوت است و اقتضاعات خاص خود را مي طلبد.

رفته رفته با پيشرفت تجهيزات صنعتي و افزوده شدن تعداد توليدكنندگان ، رقابت بين آنها بوجود آمده و كار خريداران نيز مشكل شد چرا كه بايستي از بين انبوه برندهاي يك كالاي مشابه، يكي را برگزينند از اينرو امر تبليغات و بازاريابي نيز شكل هاي متنوعي به خود گرفت.

بازاريابي از طريق رسانه هاي مكتوب و صوتي و تصويري، بازاريابي حضوري، بازاريابي مويرگي همه و همه تاكتيك هايي بودند كه در امر تجارت بكار گرفته شدند تا ميزان فروش را بالا ببرند.

هم اينك در قرن حاضر تار و پودهاي تجارت و بازاريابي به شكل سنتي از هم گسيخته و تجارت و كسب و كار از حصار زمان و مكان در آمده و اين با فناوري اطلاعات و صنعت آي تي ميسر شده است.

طراحي وب سايت صنعتي ، حضور هميشگي واحد توليدي را در بين مشتريان فراهم مي سازد و ارائه آگاهي در مورد محصولات پيشين و معرفي محصولات جديد را به سرعت تسرّي مي بخشد و بازاريابي اينترنتي را به منصه ظهور مي نشاند.

طراحي سايت هاي صنعتي وابستگي زيادي به صنعت خاصي كه در آن فعاليت مي كند دارد. براي مثال طراحي سايت صنعتي براي صنايع چوب شرايط خاص خود را دارد و طراحي سايت صنايع چوب كمي با طراحي سايت صنعتي براي صنايع داروسازي متفاوت خواهد بود.

اجزاي ساختار طراحي سايت صنعتي

از قسمت هاي مختلف كه در طراحي سايت صنعتي لحاظ و در سايت پياده سازي مي گردد مي توان موارد ذيل را برشمرد، البته ناگفته نماند كه اين موارد به صورت كلي بوده و با توجه به زمينه فعاليت هر شركت يا كارخانه صنعتي، اجزاي ديگري نيز قابل افزوده شدن مي باشد :

۱ ) تاريخچه و معرفي كارخانه يا واحد صنعتي

۲ ) معرفي خدمات

۳ ) استانداردها و گواهينانمه و سرتيفكت هاي كسب شده

۴ ) بخش محصولات به همراه تصاوير و مشخصات فني و ويژگي هاي آنها

۵ ) طبقه بندي كالاها و زيرشاخه بندي آنها

۶ ) نمايش محصولات مشابه و مقايسه آنها

۷ ) اطلاعات تماس و آدرس شركت

۸ ) مقالات و اخبار مرتبط با فعاليت شركت

۹ ) ليست نمايندگي ها و خدمات پس از فروش محصولات

۱۰) گالري تصاوير و ويدئو براي نمايش بخش هاي مختلف كارخانه و خطوط توليد

۱۱) معرفي پروژه هاي در دست اجرا و معرفي پروژه ها و محصولات آينده

۱۲) سيستم باشگاه مشتريان و هواداران

۱۳) بخش ارتباط با مشتريان و نظر سنجي از مشتريان

۱۴) ارائه سرويس پشتيباني آنلاين به خريداران

طراحي سايت صنعتي و صادرات

وجود مزيت ها و پتانسيل هاي صنعتي و توليدي كشورمان اعم از وجود گروه هاي صنعتي بزرگ و كوچك، صنايع نفت و گاز، معادن، صنايع غذايي و آشاميدني، قطعه و مجموعه سازي خودرو، صنعت كشاورزي و شيلات، چرم ، صنايع دستي و … همه موجب شده اند تا ايران از نظر صنعتي رتبه سي و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

براي بهره گيري از از اين ظرفيت هاي موجود و همچنين راهيابي بيشتر به بازرهاي جهاني و رونق صادرات، بايستي همگام با شيوه هاي جديد فروش و صادرات ديگر كشورها گام برداشت. از اينرو سايت صنعتي چند زبانه براي معرفي كالاها و محصولات به بازار كشورهاي همسايه و اروپايي و ايجاد بستر فروش آنلاين براي آنها امري لازم و اجتناب ناپذير است چرا كه با داشتن پايگاهي منسجم در جهان اينترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتي كشورمان گام هاي رشد و شكوفايي و توسعه كارخانجات و واحدهاي توليدي كشور نيز شتاب بيشتري خواهد گرفت.

همچنين اين روزها بحث بر سر مفهوم بهينه سازي سايت زياد شده است. شركت طراحي رايان نيز به صورت تخصصي به اين موضوع توجه ويژه دارد. سئو سايت ها با كاربري هاي مختلف بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو بسيار حائز اهميت است چرا كه از اين طريق آمار بازديد و ترافيك سايت بالا رفته و خواسته هاي مديران سايت تامين مي گردد كه رايان در طراحي سايت صنعتي به اين اصل مهم توجه ويژه دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.