طراحي سايت آموزشگاهي (طراحي سايت آموزشي)

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت آموزشگاهي (طراحي سايت آموزشي)

۶۵ بازديد
نوشته شده توسط : dr

 

طراحي سايت آموزشگاهي - طراحي وب سايت آموزشگاهي

طراحي سايت آموزشگاهي در شركت طراحي سايت رايان به بهترين شكل ممكن براي آموزشگاه‌هاي سراسر كشور انجام مي‌شود. شركت رايان با برخورداري از تيمي متشكل از افراد حرفه‌اي و آشنا به حوزه طراحي سايت، اقدام به طراحي سايت اين مراكز مي‌كند. طراحي سايت آموزشي در سريع‌ترين زمان ممكن انجام مي‌گيرد و با كيفيت مثال زدني، سايت را نسبت به آموزشگاه‌هاي رقيب متمايز مي‌سازد.

طراحي سايت آموزشگاهي حرفه اي و اختصاصي مي تواند تجارت شما را براي هميشه بيمه كند. اگر شما در تجارت خود از اساتيد و مشاوران تحصيلي حرفه‌اي و به نامي بهره مي‌بريد، به يك سايت آموزشي با كيفيت براي موفقيت به آن نياز خواهيد داشت. در شركت طراحي سايت رايان، تمام تمركز تيم طراحي در به نمايش گذاشتن كيفيت بالاي آموزش در واحد آموزشي شماست. در اين شركت، طراحي سايت آموزشگاهي شما با نهايت دقت و كيفيت به انجام خواهد رسيد. طراحان رايان نيازهاي دانش آموزان و اولياي محترم آن‌ها را به خوبي شناسايي مي‌كنند و با در نظر گرفتن نيازهاي آن‌ها، راه‌اندازي سايت آموزشگاهي شما را به نحو احسن به انجام مي‌رسانند.

شركت طراحي سايت       ساخت سايت        طراحي سايت شركتي

طراحي سايت آموزشگاهي و بررسي ضرورت انجام آن

امروزه با به وجود آمدن آموزشگاه‌هاي خوش آب و رنگي كه در اقصي نقاط شهر و كشور ديده مي‌شوند، كاربران با چالش بزرگي مواجه شده‌اند و براي يافتن آموزشگاه مناسب، راه سختي را در پيش دارند. اين كاربران اغلب با مراجعه به اينترنت به جستجوي سايت آموزشگاه معتبر مورد نظر خود مي‌پردازند.

طراحي سايت آموزشگاهي و چرايي انجام آن

طراحي وب سايت آموزشگاهي بسيار بيشتر از گذشته احساس مي‌شود، در دنيايي كه افراد حتي براي يك خريد ساده هم به ندرت از منزل خارج مي‌شوند. طراحي سايت آموزشگاهي با هدف ارائه اطلاعات به كاربران راه‌اندازي مي‌شود. افراد با مشاهده سايت آموزشگاه، ديگر نيازي به مراجعه به آموزشگاه‌هاي متعدد نخواهند داشت. وب سايت آموزشگاهي، اطلاعات را به صورت طبقه شده در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. در طراحي سايت آموزشگاهي اطلاعات جامعي در خصوص دوره‌ها، مدرسان و هزينه‌هاي آموزشگاهي گنجانده مي‌شود.

نكته حائز اهميت در يك فضاي آموزشي، آرامش موجود در آن فضا است. شما با راه‌اندازي سايت آموزشي از ميزان مراجعه‌ي حضوري به آموزشگاه خود تا حد زيادي مي‌كاهيد؛ از اين رو طراحي سايت آموزشگاهي به ارتقا سطح آموزشي واحد آموزشي شما نيز مي‌افزايد.

امروزه بسياري از كاربران به دنبال سايت آموزشگاهي منسجمي مي‌گردند تا آموزش‌هاي آنلايني را براي اين افراد فراهم كند. با وجود مشغله‌هاي فراواني كه در زندگي امروزي به وجود آمده است، بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند تا در فضاي منزل خود از آموزش‌هاي مورد نياز بهره ببرند. شركت رايان با توجه به شناسايي نياز اين افراد، دوره‌هاي آموزشي آموزشگاه را در طراحي سايت آموزشگاهي مي‌گنجاند تا اين افراد، ديگر نيازي به مراجعه به آموزشگاه نداشته باشند و بتوانند تنها با يافتن آموزشگاهي كه از سايت مناسبي برخوردار است، نيازهاي آموزشي خود را برطرف چكنند.

طراحي سايت آموزشي شامل چه نكاتي مي‌شود؟

شما به عنوان كسي كه در حوزه آموزش اقدام به كار و فعاليت كرده است، تاكنون به خوبي اهميت طراحي سايت آموزشگاهي را درك كرده‌ايد. در طراحي وب سايت آموزشگاهي شما نكاتي بايد در نظر گرفته شوند تا سايت با نتايج بسيار مطلوبي مواجه شود.

    1. راه اندازي سايت آموزشگاهي تفاوت بسياري با طراحي سايت‌هاي فروش و يا عرضه خدمات تجاري دارد. در اين قبيل كسب و كارها، طراحي سايت به گونه‌اي انجام مي‌گيرد كه سايت به سادگي در دسته سايت‌هاي آموزش محور قرار گيرد.
    2. كيفيت تصوير در سايت آموزشگاهي بايد بسيار بالا باشد و تمام امكانات واحد آموزشي شما را به تصوير بكشد. در كنار تصاوير، ويديوهاي آموزشي در طراحي سايت بايد از كيفيت مطلوبي برخوردار باشند.
    3. سرعت بارگذاري وب سايت آموزشگاهي بايد بسيار بالا باشد؛ زيرا در صورتي كه فرد در يك دوره آنلاين شركت كرده باشد، سرعت پايين بارگذاري سايت، او را به كلي از آموزش محروم مي‌سازد.
    4. در راه‌اندازي سايت آموزشگاهي، رابط كاربري بسيار قوي بايد به كار رفته باشد تا كاربر ضمن كسب اطلاعات بيشتر در خصوص واحد آموزشي شما، براي يافتن اطلاعات مورد نياز خود با مشكل روبرو نشود.
    5. بهينه سازي و سئو سايت در ساخت سايت آموزشگاهي تاثير به سزايي در ميزان بازديد سايت خواهد داشت.
    6. دسته‌بندي‌هاي آموزشي در طراحي سايت آموزشگاهي به شيوه متفاوت و بر اساس شيوه‌هاي آموزشي واحد آموزشگاهي شما صورت گيرد.
    7. كاربر بايد قادر باشد در وب سايت آموزشگاهي به سادگي دوره‌هاي آموزشي مورد نظر خود را جستجو كند.
    8. وجود لندينگ پيج‌ها در ‌ايجاد وب سايت آموزشگاهي بسيار مهم است، چرا كه كاربر با استفاده از كلمات كليدي موجود در اين صفحات، مي‌تواند به راحتي اطلاعات مورد نياز خود را بيابيد.
    9. در سايت آموزشگاهي از بكارگيري كلمات كليدي در كنار نام برند آموزشگاه خود غافل نشويد.
    10. با لينك سازي‌هاي معتبر و مرتبط مي‌توان تا حد زيادي به اعتبار و صلاحيت سايت افزود.

    طراحي سايت آموزشگاهي در زمينه هاي مختلف

    طراحي وب سايت آموزشگاهي توسط شركت رايان براي مراكز مختلفي به انجام رسيده و رضايت اين عزيزان را در پي داشته است. برخي از نمونه‌هاي طراحي سايت آموزشگاهي انجام شده در شركت رايان به قرار زير است:

    • راه اندازي سايت آموزشگاهي براي مدارس
    • ساخت سايت آموزشگاهي براي آموزشگاه‌هاي زبان‌هاي خارجه
    • ايجاد وب سايت آموزشگاهي براي آموزشگاه‌‌هاي كامپيوتر
    • طراحي سايت آموزشگاهي براي موسسات و آموزشگاه‌هاي هنري
    • ايجاد وب سايت آموزشگاهي براي آموزشگاه‌هاي فني
    • طراحي سايت آموزش‌هاي ورزشي
    • طراحي سايت‌هاي آموزشي در موضوعات متفاوت
    • طراحي سايت مهد كودك‌ها
    • ايجاد وب سايت آموزشگاهي براي فعاليت مدرسان خصوصي
    • ساخت سايت براي موسسات آموزش برنامه نويسي

    در صورتي كه طراحي سايت مورد نظر شما در فهرستي كه در بالا آمده است وجود ندارد، جاي هيچگونه نگراني نيست، ما و همكارانمان در شركت رايان به شما اطمينان مي‌دهيم كه نيازهاي طراحي سايت شما را به خوبي شناسايي كرده و تمام نيازهاي آموزشي مرتبط با واحد آموزشي شما را در طراحي سايت شما در نظر خواهيم گرفت.

 

طراحي سايت آموزشگاهي در چه بازه زماني انجام مي‌گيرد؟

اگر وقتي ما براي طراحي سايت آموزشگاهي وارد عمل مي‌شويم، مشتري به دنبال سايت بسيار منحصر فردي باشد، بازه زماني مورد نياز براي طراحي سايت چند روزي بيشتر از حالت عادي به طول مي‌انجامد.

ما در شركت رايان براي تمام واحدهاي آموزشگاهي، طراحي سايت را به صورت كاملا انحصاري انجام مي‌دهيم. ما به دنبال طراحي سايت منحصر به فردي هستيم تا سايت شما را از ديگر سايت‌هاي آموزشگاهي متمايز كند. ميانگين بازه زماني مورد نياز براي طراحي سايت آموزشگاهي حدود 20 الي 30 روز كاري در نظر گرفته مي‌شود ولي به صورت پكيج هاي آماده آموزشگاهي اين زمان به 7 روز كاهش مي يايد.

طراحي سايت براي رونق آموزشگاه شما بسيار حائز اهميت است، اما در شركت طراحي سايت رايان به خوبي از اهميت سايت براي شما آگاهي داريم. ما به دنبال شناسايي اصلي‌ترين نيازهاي شما خواهيم بود. امكاناتي كه در واحد آموزشي شما در اختيار مراجعان قرار داده مي‌شود، سرمايه‌هاي گران بهاي شما هستند و امر آموزش را براي اساتيد و مراجعان با لذت بيشتري همراه مي‌كنند. ما در طراحي سايت آموزشي و آموزشگاهي، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا تمام امكانات واحد آموزشي شما به خوبي به كاربران معرفي شود.

سايت آموزشگاهي اولين نماينده نظام آموزشي واحد آموزشي شما است كه مي‌تواند كيفيت آموزشي در واحد شما را تاييد كند. مراجعان زماني كه در سايت شما تمام اطلاعات مورد نياز خود را يافته باشند، به شيوه‌هاي آموزشي شما اطمينان كرده و در اسرع وقت براي ثبت نام در دوره‌هاي آموزشي شما وارد عمل مي‌شوند.

 

  طراحي سايت تهران      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.