طراحي سايت هتل چيست؟

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت هتل چيست؟

۵۸ بازديد
نوشته شده توسط : dr

 

طراحي سايت هتل

طراحي سايت هتل يكي از مهمترين اقدامات صاحبان و مديران هتل ها جهت كسب درآمد از صنعت توريست و گردشگري مي‌باشد. شايد براي شما اين سوال پيش بيايد كه چرا مي گوييم طراحي سايت هتل‌ و مراكز اقامتي يك ضرورت است؛ مهم‌ترين دليل براي بيان ضرورت طراحي وب سايت هتل‌، اين است كه دنياي اينترنت روز به روز در حال پيشرفت بوده و مردم ترجيح مي‌دهند بسياري از كارهاي خود را از جمله رزرو هتل از طريق اينترنت و تنها با چند كليك انجام دهند، در نتيجه اين دو دليل به عنوان مهم‌ترين دلايل لزوم طراحي سايت هتل در نظر گرفته مي‌شوند.

طراحي سايت هتل سبب مي‌شود تا مجموعه رفاهي شما به عنوان يكي از معتبرترين مجموعه‌ها شناخته شده و شانس بيشتري در جذب توريست و مشتري داشته باشيد؛ در واقع شما به واسطه ايجاد وب سايت، سبب افزايش اعتبار هتل خود مي‌شويد.

علاوه بر اين موارد، در ماحصل طراحي سايت اصولي، امكان برطرف كردن نيازهاي مشتريان به ساده‌ترين حالت ممكن وجود خواهد داشت. اين ويژگي در وب سايت هتل سبب مي‌شود تا مشتريان شما نسبت به استفاده از خدمات هتل، رضايت بيشتري داشته باشند و وفاداري آن‌ها نسبت به هتل شما بيشتر شود.

به كمك طراحي سايت، علاوه بر اينكه شما نوع جديدي از بازاريابي را براي خود فراهم كرده‌ايد، مكملي نيز براي ساير روش‌هاي بازاريابي خود ايجاد مي‌كنيد؛ به همين جهت بهترين كيفيت ممكن را براي طراحي سايت در نظر بگيريد تا بازخورد شما از آن مناسب باشد. طراحي سايت ضعيف براي هتل، سبب مي‌شود كه اعتبار شما زير سوال برود و بسياري از افراد به شما اعتماد نكنند.

شركت رايان به عنوان مجموعه‌اي حرفه‌اي در زمينه طراحي سايت، مي‌تواند شما را در اين مسير همراهي كرده و راه موفقيت را براي شما هموار كند. همراهي يك تيم حرفه‌اي در طراحي سايت سبب مي‌شود كه شما نتيجه قابل توجهي را پس از راه‌اندازي سايت مشاهده كنيد.

در ادامه ضرورت طراحي وب سايت براي هتل، مزيت‌ها و بسياري از موارد ديگر را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

طراحي سايت هتل چه تفاوتي با ساير طراحي سايت‌ها دارد؟

طراحي سايت هتل به معناي طراحي سايت اختصاصي به منظور معرفي خدمات هتل است؛ در نتيجه نمي‌توان ساخت سايت هتل را به عنوان يك طراحي سايت عمومي در نظر گرفت. طراحي سايت براي هتل از نظر گرافيكي، كارايي و در نهايت هدف داراي تفاوت قابل توجهي با ديگر سايت‌ها است.

در طراحي سايت هتل، شما منابع اطلاعات متفاوتي نسبت به طراحي سايت گردشگري خواهيد داشت؛ در نهايت بر اساس گفته‌ها مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه طراحي سايت براي هتل، كاملا اختصاصي است. شما به واسطه ايجاد وب سايت هتل به صورت اختصاصي مي‌توانيد سايتي را طراحي كنيد كه در آن، مردم به شما اعتماد كنند و در نتيجه شاهد وفاداري مشتريان خود باشيد. انتظار عملكرد مثبت در اينگونه طراحي سايت زماني محقق خواهد شد كه راه‌اندازي سايت هتل به صورت اختصاصي انجام شده باشد نه با قالب هاي آماده!

هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس      طراحي پورتال

مزاياي طراحي سايت هتل

طراحي سايت هتل مزيت‌هاي بسياري را به همراه خواهد داشت، البته توجه داشته باشيد كه راه‌اندازي سايت هتل بايد توسط تيم بسيار حرفه‌اي و متخصص انجام پذيرد تا بازخورد آن مثبت باشد. ساخت سايت هتل ضعيف، علاوه بر اينكه مزيتي ندارد، به عنوان يك عيب نيز در نظر گرفته مي‌شود.

در ادامه به بررسي مهم‌ترين مزيت‌هاي سايت هتل خواهيم پرداخت. پس از مطالعه ادامه اين مطلب، شما به صورت واضح اين موضوع را درك مي‌كنيد كه چرا مي‌گوييم طراحي سايت، امروزه به عنوان يك ضرورت مطرح مي‌شود.

بهبود كسب و كار با طراحي سايت هتل حرفه اي

طراحي سايت هتل و بهبود كسب و كار

طراحي سايت هتل سبب مي‌شود تا شما بستري مناسب به جهت تبليغات داشته باشيد. طراحي يك سايت موفق مناسب براي هتل سبب مي‌شود تا شما به كاربران بسياري كه به هيچ وجه از وجود آن‌ها مطلع نبوده‌ايد، دسترسي پيدا كنيد؛ علاوه بر اين، افراد بسياري نيز به واسطه مشاهده وب سايت شما متوجه مي‌شوند كه هتل شما مناسب آن‌ها است و در همان قسمتي كه آنها قصد اقامت دارند، واقع شده است.

ايجاد كانال ارتباطي قدرتمند

طراحي سايت براي هتل‌ها باعث مي‌شود تا شما بتوانيد كانالي قدرتمند به جهت ارتباط با كاربران داشته باشيد؛ در واقع ساخت سايت سبب مي‌شود تا شما وبسايتي كارآمد داشته باشيد كه به عنوان اولين مكان ورود كاربران به جهت كسب اطلاعات در نظر گرفته شود، به همين جهت در راه‌اندازي سايت هتل بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه سايت، بايد همواره در دسترس باشد و اطلاعات ارائه شده در سايت بايد جذابيت بصري بالايي داشته باشند. طراحي سايت سبب مي‌شود تا شما بستر مناسبي به جهت ارتباط با مهمانان داشته باشيد.

تاثير طراحي سايت هتل در برندسازي هتل

محتواي متني و محتواي بصري در طراحي سايت ويژه هتل سبب مي‌شود تا شما بتوانيد برندسازي خود را تكميل كنيد؛ در واقع شما بايد در تمام مراحل برند سازي، به روزرساني سايت و توليد محتواي جذاب را در نظر داشته باشيد.

برند سازي در طراحي سايت هتل بايد به گونه‌اي انجام شود كه نام شما در ذهن خواننده باقي بماند. كاربراني كه وارد سايت شما مي‌شوند، شايد در گذشته هيچ نامي از هتل نشنيده باشند و ورود به سايت، اولين تجربه آنها از هتل باشد؛ به همين جهت بايد برند سازي به صورت ويژه‌اي در نظر گرفته شود تا مشتري‌اي كه هيچ گاه هتل شما را نديده است، احساس و جو هتل را به واسطه مشاهده وب سايت شما تجربه كند.

تا جاي ممكن در ساخت سايت هتل سعي كنيد تا برندسازي را به صورت شخصي انجام دهيد. منحصر به فرد بودن اينگونه سايت‌ها سبب مي‌شود كه سايت و خدمات شما در ذهن بيننده باقي‌بماند.

 

طراحي سايت فروشگاهي       شركت طراحي وب سايت      طراحي وب سايت شركتي

نكات مهم طراحي سايت هتل

در طراحي سايت هتل بايد نكات منحصر به فردي در نظر گرفته شود تا شما بتوانيد بهترين نتيجه را مشاهده كنيد. در ادامه به بررسي برخي از مهم‌ترين نكاتي كه مي‌تواند به شما در جهت طراحي سايت موفق كمك كند، مي‌پردازيم.

فهرست زير، نكاتي هستند كه شما بايد حتما در زمان راه‌اندازي سايت هتل به آن‌ها توجه داشته باشيد. پس از مشاهده فهرست نكات، شما مي‌توانيد توضيحات كامل هر نكته را مشاهده كنيد.

  • سادگي و دسترسي راحت كاربران به بخش‌هاي مختلف، اعم از اطلاعات تماس، رزرو، ثبت نام و …
  • جذابيت گرافيكي و طراحي ui-ux
  • ريسپانسيو بودن و قابليت اجراي بدون نقص در تمامي دستگاه‌ها، سيستم عامل‌ها و مرورگرها
  • طراحي اختصاصي قالب به همراه هارموني رنگ مدنظر شما
  • گالري تصاوير و ويدئوهاي بخش‌هاي مختلف هتل با كيفيت بالا
  • داستان‌ها و تجربه‌هاي ساير مسافرين هتل را به تصوير بكشيد
  • سرعت بالا و لود سايت كمتر از 3 ثانيه
  • سئو و بهينه سازي سايت هتل با كلمات كليدي در صفحه اول گوگل

سادگي در عين جذابيت

در طراحي سايت براي هتل، حتما بايد به سادگي آن توجه كنيد. وب‌سايت‌هاي بسياري وجود دارند كه در كنار سادگي، داراي جذابيت چشمگيري هستند؛ به همين جهت نمي‌توان گفت كه اگر طراحي سايت ساده باشد، جذابيتي وجود ندارد.

ريسپانسيو (قابل اجرا در تمامي دستگاه‌ها و موبايل)

واكنش‌گرا بودن امروزه به عنوان يكي از اساسي‌ترين نكات در ساخت سايت هتل شناخته مي‌شود؛ در صورتي كه طراحي سايت بر اساس اصول واكنش‌گرايي انجام شود، سايت در هر دستگاهي از جمله تلفن همراه به صورت بهينه قابل مشاهده خواهد بود.

ريسپانسيو بودن اين قدرت را به سايت مي‌دهد كه با اندازه‌هاي متفاوت نمايشگرها سازگار باشد. اين نكته از جمله از مهم‌ترين نكات طراحي وب سايت هتل است كه در رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو تاثير گذار خواهد بود؛ به همين جهت طراحي سايت بايد ريسپانسيو باشد.

زيبايي و گرافيك اختصاصي را در نظر داشته باشيد

طراحي سايت اختصاصي براي هتل از جمله طراحي‌هاي حساس است. شما بايد كيفيت كار خود را در ايجاد وب سايت هتل به رخ بكشيد. اگر طراحي سايت شما نامناسب باشد، كاربران وارد شده به سايت شما احساس مي‌كنند كه قطعا خدمات شما هم به نا زيبايي سايت شما خواهد بود و به همين جهت، سايت را ترك خواهند كرد؛ در واقع تفكر آن‌ها به اين صورت خواهد بود كه اگر طراحي وب سايت هتل تا اين حد بي‌سليقه انجام گرفته است، در نتيجه خدمات نيز تا اين حد نامطلوب خواهد بود.

ارزش پيشنهادي خود را در طراحي سايت به تصوير بكشانيد

شما در ساخت سايت هتل بايد ارزش پيشنهادي خود را به وضوح به كاربران نشان دهيد؛ به عنوان مثال اگر شما به مرتب بودن در هتل خود اهميت مي‌دهيد، در طراحي سايت نيز بايد مرتب بودن را در نظر داشته باشيد. اين موضوع سبب مي‌شود تا كاربري كه به سايت شما وارد شده است، از ظاهر سايت شما برداشت مرتب بودن سيستم شما را داشته باشيد.

به عنوان مثال اگر شما به ارائه امكانات اهميت مي‌دهيد، سايت هتل شما بايد همراه با ارائه امكانات متنوع باشد تا در ذهن كاربر، اين تفكر شكل بگيرد كه اگر در ايجاد وب سايت هتل تا اين حد به امكانات توجه شده است، در واقعيت نيز خدمات و امكانات ويژه‌اي ارائه خواهد شد.

داستان جذابي داشته باشيد

نكات طراحي سايت هتلسعي كنيد در طراحي سايت خودتان، داستاني جذاب در نظر بگيريد تا كاربران بخواهند آن را تجربه كنند. تجربه‌هايي كه كاربران مي‌توانند در هتل شما داشته باشند را در راه‌اندازي سايت به تصوير بكشيد تا آن‌ها به واسطه رزرو اتاق بتوانند تجربه‌هاي ذكر شده را امتحان كنند.

افراد دوست دارند تا تجربه‌هاي جديد كسب كنند و هر اندازه ساخت سايت هتل شما قدرتمندتر و حرفه‌اي‌تر باشد، تمايل كاربران به استفاده از خدمات شما بيشتر خواهد شد. شما در ايجاد وب سايت هتل مي‌توانيد از عكس‌هاي با كيفيت، فيلم‌هاي هيجان انگيز، عناصر طراحي منحصر به فرد، نوشتار قدرتمند و طراحي بصري استفاده كنيد.

در دسترس بودن

در دسترس بودن يكي از نكاتي است كه به صورت قطعي و الزامي بايد در ساخت سايت هتل در نظر گرفته شود. سايت هتل به ندرت بايد از دسترس خارج شود. به منظور آنكه سايت شما هميشه در دسترس باشد، بايد طراحي سايت بر روي هاست قدرتمند انجام پذيرد؛ در نتيجه در دسترس بودن را به هيچ وجه نبايد در طراحي سايت‌ها سطحي در نظر گرفت. آپ تايم سرورهاي رايان بالاي 99% مي‌باشد.

طراحي سايت هتل به صورت هدفمند

طراحي سايت براي هتل‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه مهمان وارد شده به سايت به سمت رزرو اتاق هدايت شود؛ در واقع در ساخت سايت هتل بايد بستر ارتباطي ساده و كاربردي در نظر گرفته شود كه كاربران به سادگي به صفحه مورد نظر خود انتقال پيدا كنند. نقشه سايت در طراحي سايت بايد كاملا واضح باشد و هيچ كاربري در زمان استفاده از سايت شما نبايد احساس گمراهي كند.

استفاده از عكس‌هاي با كيفيت

استفاده از عكس در طراحي سايت هتل مي‌تواند در جذب مشتريان بيشتر، كمك كننده باشد. از عكس‌هايي كه سبب ايجاد انگيزه به جهت امتحان كردن خدمات هتل شما شود، استفاده كنيد؛ علاوه بر آن سعي كنيد در اينگونه سايت‌ها، عكس‌ها را به همراه كپشن يا توضيحات كوتاهي منتشر كنيد.

كاربر پسند بودن طراحي سايت

كاربرپسند بودن چه در طراحي سايت هتل و چه در طراحي هر سايتي، امروزه به عنوان يكي از مهم‌ترين معيارهاي موفقيت سايت در نظر گرفته مي‌شود؛ به همين جهت در ايجاد وب سايت هتل نيز بايد كاربر پسند بودن سايت در مراحل ابتدايي ساخت، در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال كاربران سايتي را دوست دارند كه آدرس رستوران‌ها، جاذبه‌ها، رويدادها و غيره را به آنها ارائه دهد؛ به همين جهت در طراحي سايت، تمامي اين بخش‌ها را در نظر داشته باشيد.

سئو سايت و رتبه برتر در گوگل

در طراحي سايت هتل، سئو از جمله مهم‌ترين مباحثي است كه بايد در نظر گرفته شود. راه ‌اندازي سايت هتل از اولين قدم تا آخرين مرحله بايد بر اساس اصول سئو سايت كه به معناي اصول بهينه سازي به جهت موتورهاي جستجو است، انجام شود؛ در واقع شما بايد پس از راه ‌اندازي سايت هتل، در موتورهاي جستجو ديده شويد تا كاربران به سايت شما وارد شود.

به منظور ديده شدن، نياز داريد تا طراحي سايت شما بر اساس اصول بهينه‌سازي موتورهاي جستجو انجام شده باشد. هر اندازه كه رتبه شما در موتورهاي جستجو مانند گوگل، پس از راه‌اندازي سايت بهتر باشد، موفقيت شما نيز بيشتر خواهد بود.

شركت رايان در ساخت سايت هتل به واسطه تيم قدرتمند خود مي‌تواند شما را در زمينه بهبود سئو كمك كرده و سبب ايجاد موفقيت شما در كسب و كار اينترنتي شود. شما به واسطه بهينه‌سازي سئو در زمان ايجاد سايت، مي‌توانيد به عنوان يكي از اولين انتخاب‌هاي كاربران جستجوگر به جهت هتل باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.