طراحي سايت پزشكي چيست؟

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت پزشكي چيست؟

۶۶ بازديد

طراحي سايت پزشكي در دنياي درمان با توجه به گسترش كسب و كارها در اينترنت يكي از دغدغه‌هاي تمامي پزشكان به شمار مي‌رود؛ در واقع طراحي سايت سبب مي‌شود تا پزشك، رزومه كاملي از خود را منتشر كرده و علاوه بر اين به واسطه ايجاد وب سايت پزشكي، جذب مشتريان بيشتري داشته باشد.

علاوه بر اين موضوع، مردم علاقه بسياري به دانستن مطالب پزشكي دارند؛ به همين جهت مقالات پزشكي و اطلاعاتي در اين زمينه به واسطه با استقبال بي‌نظير مردم مواجه شده است.

طراحي سايت پزشكي به عنوان يك ضرورت در حرفه پزشكي به شمار مي‌رود، زيرا به واسطه طراحي سايت، شما قادر خواهيد بود تا با بيماران ارتباط نزديك‌تري برقرار كرده و اعتماد بيماران خود را جلب كنيد؛ علاوه بر اين گاهاً بيماران سوالاتي دارند كه به راحتي تمام در بستر اينترنت و در يك سايت پزشكي معتبر مي‌توانند سوالات را مطرح كرده و توسط پزشك پاسخ خود را دريافت كنند، به همين جهت ايجاد وب سايت پزشكي ايده‌اي بسيار تاثيرگذار است.

طراحي سايت پزشكي در واقع نوع خاصي از طراحي سايت است كه ساختار و چارچوب طراحي در آن عمومي است، اما سبك طراحي و سناريو ايجاد وب سايت پزشكي بر اساس حرفه پزشك و نياز اين حرفه انجام مي‌شود؛ در واقع مي‌توان گفت كه طراحي وب سايت پزشكي به گونه‌اي انجام مي‌شود كه ماهيت اين حرفه را بتواند به بهترين شكل ممكن به تصوير بكشد. شركت رايان با تجربه خود در زمينه طراحي سايت مي‌تواند ايجاد وب سايت پزشكي را به بهترين شكل ممكن به انجام برساند.

طراحي سايت پزشكي چه مزيت‌هايي دارد؟

طراحي سايت پزشكي از جمله مواردي است كه هزينه براي آن سرمايه گذاري محسوب شده و مزاياي بسياري را براي پزشكان و كلينيك‌هاي پزشكي باعث مي‌شود. هر اندازه كه سرمايه‌گذاري روي طراحي وب سايت پزشكي بيشتر باشد، مزاياي عايد شده از آن بيشتر خواهد بود. در ادامه برخي از مزيت‌هاي طراحي سايت براي پزشكان را ذكر خواهيم كرد. راه‌اندازي سايت پزشكي يكي از هوشمندانه‌ترين ايده‌هايي است كه شما مي‌توانيد در سر بپرورانيد.

  1. برقراري ارتباط با مراجعه‌كنندگان در هر زمان از روز به واسطه ساخت سايت پزشكي
  2. امكان وقت دهي و نوبت دهي بدون در نظر گرفتن زمان اداري
  3. كاهش تعداد پرسنل مورد نياز به جهت نوبت دهي
  4. افزايش شهرت و برندسازي
  5. امكان ايجاد مشاوره آنلاين به صورت رايگان يا كسب درآمد از مشاوره
  6. افزايش اطلاعات مردم در رابطه با سلامتي و مشكلات پزشكي
  7. امكان ارائه نمونه كارهاي عمل به صورت آنلاين

مزيت‌هاي سايت پزشكي بسيار گسترده‌تر از فهرست ذكر شده در قسمت بالا است. مزاياي ذكر شده در فهرست بالا تنها بخش كوچكي از مزايايي است كه شما به واسطه طراحي سايت توسط تيم طراحي سايت رايان از آنها بهره‌مند خواهيد شد.

طراحي سايت پزشكي با امكانات پيشنهادي رايان

طراحي سايت پزشكي طيف وسيعي از امكانات را شامل مي شود كه شركت رايان امكانات رايجي كه سايت هاي پزشكي موردنيازشان هست را به شرح ذيل بيان كرده است. شما با توجه به سبك كار خود و امكانات مورد نياز مي‌توانيد ساخت سايت پزشكي خود را با برخي از اين امكانات درخواست دهيد. اين امكانات تنها بخشي از امكاناتي هستند كه سايت پزشكي مي‌تواند شامل شود كه در جلسه مشاوره رايگان به بررسي دقيقتر نياز شما ميپردازيم.

برخي از امكانات طراحي سايت پزشكي:

  1. امكان ايجاد سيستم نوبت دهي آنلاين به بيماران: به واسطه اين سيستم در سايت پزشكي، روند كاري شما روان‌تر شده و حجم كاري پرسنل نيز كمتر مي‌شود.
  2. اعلام ساعت حضور پزشك در مطب: شما به سادگي تمام مي‌توانيد با اين امكان ساعت حضور، تعطيلات و تمامي موارد مربوط به زمان حضور پزشك يا پزشكان را اطلاع رساني كنيد.
  3. امكان پرداخت آنلاين ويزيت: در طراحي وب سايت پزشكي، امكان ايجاد درگاه آنلاين براي پرداخت ويزيت وجود خواهد داشت.
  4. سيستم مشاوره رايگان يا پولي: يكي از امكاناتي كه در سايت پزشكي با استقبال ويژه‌اي از طرف مردم مواجه شده است، سيستم مشاوره‌ي رايگان يا پولي است؛ در واقع پزشكان مي‌توانند به واسطه چنين سيستمي با بيماران خود حتي در خانه در ارتباط باشند.
  5. وبلاگ: در اين بخش شما قادر خواهيد بود تا مطالب به روز را به جهت افزايش اطلاعات مردم در رابطه با مسائل روز پزشكي در حوزه كاري خود منتشر كنيد. هر اندازه وبلاگ شما قدرتمندتر باشد، استقبال مردم از خدمات پزشكي شما بيشتر خواهد شد.
  6. ثبت آدرس مطب در گوگل مپ: به منظور دسترسي و مسيريابي ساده‌تر مشتريان، موقعيت مطب قابل ثبت در گوگل مپ و قرار دادن در وب سايت مي‌باشد.
  7. ايجاد سيستم مديريتي يكپارچه به جهت ثبت سوابق بيماران: اين قسمت مي‌تواند در راستاي بهبود وفاداري بيماران انجام شود.
  8. صفحه تماس با ما: در اين صفحه شما مي‌توانيد اطلاعات تماس و موقعيت خود را در سايت قرار دهيد.
  9. درباره ما: معرفي پزشك و معرفي مركز درماني يا مطب در اين قسمت قابل ذكر است.
  10. قرار دادن قسمتي به جهت ارائه نمونه عمل‌ها به صورت قبل و بعد
  11. اخبار و رويدادهاي پزشكي روز دنيا
  12. پشتيباني آنلاين: اين قسمت به شما در راستاي ارتباط موثرتر با مشتريان كمك كننده خواهد بود
  13. امكان گزارش گيري از بازديدكنندگان در هر زمان كه پزشك بخواهد.
  14. امكان ايجاد پنل به جهت دسترسي پرسنل و پزشك
  15. گالري تصاوير و ويدئو: در اين بخش شما مي‌توانيد گواهينامه‌ها و لوح‌هاي تقدير و ويديوهاي خود را منتشر كنيد.

اين امكانات به عنوان نمونه ذكر شده‌اند و شما مي‌توانيد امكانات بيشتري را درخواست نماييد. شما به واسطه تماس با تيم فروش رايان و ارائه توضيحات در رابطه با موارد درخواستي خود، مي‌توانيد برخي از اين امكانات را حذف كرده و برخي ديگر را كه مدنظر شما است، اما در فهرست بالا ذكر نشده را اضافه كنيد.

طراحي سايت تهران      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت

طراحي سايت پزشكي و هدف از انجام آن

اهداف متفاوتي براي طراحي وب سايت پزشكي وجود دارد كه با توجه به فيلدي كه شما در آن مشغول به فعاليت هستيد، مشخص مي‌شود. برخي از اهداف طراحي سايت در حوزه پزشكي و درمان كه در زمان ساخت سايت در نظر گرفته مي‌شود، به شرح زير است:
اهداف طراحي سايت پزشكي

  • افزايش اعتبار به واسطه ايجاد وب سايت پزشكي
  • افزايش مشتريان
  • امكان ارائه خدمات به دور از محدوديت زمان و مكان
  • اطلاع‌رساني در سريع‌ترين زمان ممكن
  • اطلاع رساني در رابطه با تخفيف‌ها و جشنواره‌ها
  • افزايش وفاداري مشتريان در حوزه خدمات پزشكي
  • ايجاد پايگاه داده‌اي كاربردي و قابل اعتماد
  • برقراري ارتباط با كاربران پس از ايجاد وب سايت پزشكي
  • ايجاد باشگاه مشتريان و مراجعه كنندگان مركز درماني
  • امكان نوبت‌دهي آنلاين

اهداف طراحي سايت پزشكي با توجه به تقاضاي شما و اهداف شما مشخص خواهد شد.

اگر كه شما مي‌خواهيد در آينده شغلي خود پيشرفت چشمگيري را شاهد شويد، طراحي سايت پزشكي براي شما به عنوان هزينه در نظر گرفته نخواهد شد. شما با آينده‌نگري از طريق طراحي سايت، سرمايه‌گذاري هدفمندي را انجام خواهيد داد.

به صورت كلي براي طراحي وبسايت پزشكي، قيمت‌هاي متفاوتي پيشنهاد مي‌شود. قيمت طراحي سايت با توجه به امكانات و ويژگي‌هاي درخواستي كارفرما، مزيت‌هاي مورد نظر در ايجاد وب سايت، خدمات مورد نظر و در نهايت سبك درخواستي پس از مشاوره به شما به صورت دقيق اعلام مي شود.

سئو سايت پزشكي در شركت رايان

سئو سايت يا بهينه سازي سايت در گوگل در طراحي سايت پزشكي يكي از قدرتمندترين ويژگي‌هايي است كه توسط شركت طراحي سايت رايان رعايت مي‌شود؛ در واقع شما در زمان راه‌اندازي سايت پزشكي به واسطه سئو و بهينه سازي سايت، قادر خواهيد بود تا در آينده توسط بيماران و كاربران هدف خود ديده شويد. سئو سايت پزشكي توسط شركت طراحي سايت رايان بر اساس جديدترين و به روزترين الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي گوگل انجام مي‌شود.

اگر كه مي‌خواهيد در رابطه با سئو سايت توسط رايان اطلاعات بيشتري را كسب كنيد، مي‌توانيد به بخش خدمات سئو مراجعه كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي      طراحي سايت       طراحي سايت در تهران

طراحي سايت پزشكي و در نظر گرفتن سرعت و كيفيت

سرعت يكي از پراهميت‌ترين مولفه‌ها در طراحي سايت پزشكي است.

كليد واژه‌هاي مربوط به پزشكي از جمله كليد واژه‌هاي پرطرفدار هستند كه توسط افراد زيادي جستجو مي‌شوند؛ به همين جهت سرعت سايت پزشكي نبايد با افزايش ترافيك كاهش پيدا كند.

هاست‌هاي مورد استفاده در زمان راه‌اندازي سايت پزشكي توسط شركت رايان در كشورهاي ايران، آلمان و فرانسه قرار گرفته است؛ به همين جهت استفاده از هاست‌هاي پيشنهادي رايان سبب مي‌شود تا شما سرعت بي‌نظيري را تجربه كنيد.

ايجاد وب سايت پزشكي، سرمايه گذاري است

ايجاد وب سايت پزشكي معتبر براي هر پزشكي همانند امضا الكترونيكي است؛ در واقع طراحي سايت پزشكي حرفه‌اي سبب مي‌شود تا يك پزشك از اعتبار بيشتري در فضاي مجازي و فضاي حقيقي برخوردار باشد؛ علاوه بر اين ارتباط موثرتري بين پزشك و بيماران برقرار مي‌شود كه اين اعتبار خودش به عنوان يك سرمايه گذاري قدرتمند در نظر گرفته مي‌شود.

طراحي سايت پزشكي و نكات آن

همواره در طراحي سايت پزشكي، نكاتي حائز اهميت خواهد بود كه رعايت اين نكات در پيشرفت و رسيدن شما به اهدافتان، كمك بسزايي مي‌كند. در ادامه برخي از اين نكات را مورد در رابطه با طراحي و ‌راه‌اندازي سايت پزشكي بررسي قرار خواهيم داد. نكات ذكر شده در بخش زير تنها بخشي از نكاتي است كه توسط شركت رايان رعايت مي‌شود.
نكات طراحي سايت پزشكي

  • يك سايت پزشكي موفق بايد داراي سيستم مديريتي فايل قدرتمندي باشد.
  • سرعت در طراحي سايت پزشكي به دليل بالا بودن ترافيك، از جمله موارد بسيار پر اهميت است.
  • استفاده از رنگ آبي و سبز در طراحي گرافيكي و رنگبندي سايت پزشكي پيشنهاد مي‌شود.
  • بخش مقالات به هيچ وجه در سايت پزشكي نبايد فراموش شود.
  • اگر سايت پزشكي شما حاوي اطلاعات مشتريان و بيماران خواهد بود، بايد امنيت آن به خوبي حفظ شود.
  • سايت پزشكي همانند ساير سايت‌ها بايد ريسپانسيو باشد.
  • به جهت پرداخت آنلاين، در ايجاد وب سايت پزشكي بايد از درگاه آنلاين معتبري استفاده شود.
  • استفاده از نمادهايي همچون نماد اعتماد الكترونيك و غيره در صورتيكه فروشگاه آنلاين محصولات پزشكي داريد، در سايت پيشنهاد مي‌شود.
  • در ظاهر سايت پزشكي بايد حتما از عكس‌هاي با كيفيت استفاده شود.
  • دسترسي سايت پزشكي بايد به آساني امكان پذير باشد، زيرا عموم مردم از اين سبك سايت‌ها استفاده مي‌كنند.
  • طراحي و كدنويسي سايت پزشكي بايد بر اساس اصول UI/UX انجام شود.

 

تعرفه طراحي سايت        طراحي سايت با وردپرس     طراحي سايت پزشكي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.