طراحي سايت املاك چيست؟

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت املاك چيست؟

۱۶۲ بازديد
نوشته شده توسط : dr

 

طراحي سايت املاك – طراحي وب سايت املاك

طراحي سايت املاك به عنوان يكي از بنيادي‌ترين نيازهاي هر مشاور املاكي در نظر گرفته مي‌شود. اگر شما به عنوان املاك‌دار مي‌خواهيد تبديل به يكي از موفق‌ترين دفاتر املاك شويد، طراحي وب سايت املاك بايد در اولويت برنامه‌هاي شما قرار بگيرد. پس از آنكه شما اهميت طراحي سايت را به خوبي درك كرديد، نياز است كه از كمك تيمي حرفه‌اي به جهت راه اندازي سايت املاك بهره‌مند شود.

طراحي سايت املاك حرفه اي مي‌تواند مسير شما را هموارتر كرده و تمام ايده‌هاي شما را تبديل به واقعيت كند. تيم طراحي سايت رايان به واسطه تجربه طولاني خود، مي‌تواند به عنوان بهترين انتخاب شما براي همراهي و همكاري در اين مسير در نظر گرفته شود. شركت رايان تمامي نكاتي كه نياز است تا ايجاد وب سايت املاك به صورت كاملاً حرفه‌اي انجام شود را مي‌داند و از تمامي نكات حرفه‌اي به جهت طراحي سايت شما بهره مي‌برد. در نهايت شما به خاطر اعتماد خود به شركت رايان شگفت زده خواهيد شد.

همانطور كه مي‌دانيد طراحي سايت ازجمله ضرورت‌هاي كسب و كار به شمار مي‌رود، به همين دليل املاك داران نيز بايد به فكر طراحي وب سايت باشند، اما اين مسئله كه طراحي سايت املاك به چه صورتي باشد و چه ويژگي‌هايي در ساخت آن مورد نياز است را در ادامه بحث مورد بررسي قرار مي‌دهيم، تا شما بتوانيد با ديدي باز و شفاف تصميم به ايجاد وب سايت گرفته و شركت طراحي سايت مناسب را انتخاب كنيد.

طراحي سايت دفاتر املاك در واقع طراحي اختصاصي سايت به جهت برطرف نمودن بسياري از نيازهاي كسب و كار املاك است. در طراحي سايت املاك، ويژگي‌هايي به سايت افزوده مي‌شود كه به واسطه اين ويژگي‌ها، بسياري از كارها در املاك كه زمان‌بر بوده و نياز به نيروي مازاد داشته است حل شود.

امكانات پيشنهادي رايان براي طراحي سايت املاك

امكانات پيشنهادي رايان براي طراحي سايت املاك

طراحي سايت املاك امكانات بسياري را شامل مي شود. اين امكانات با توجه به درخواست و تقاضاي شما در ساخت سايت املاك ايجاد مي‌شود. در ادامه بخشي از امكانات را فهرست كرده ايم:

    1. صفحه درباره ما
    2. صفحه تماس با ما
    3. جستجوي حرفه‌اي ملك‌ها
    4. امكان درج لوكيشن يا موقعيت جغرافيايي دفتر املاك
    5. گالري تصاوير
    6. ايجاد صفحات معرفي فايل‌هاي املاك
    7. امكان ايجاد مكاني به جهت انتشار اخبار حوزه ملك و مسكن
    8. ايجاد نظرسنجي
    9. سپردن ملك
    10. درخواست ملك با شرايط سفارشي
    11. ايجاد وبلاگ به جهت انتشار مقالات آموزنده حوزه املاك
    12. امكان ايجاد CRM مشتريان در راه اندازي سايت املاك
    13. پشتيباني آنلاين در سايت املاك
    14. امكان چند زبانه كردن (انگليسي، عربي و ….)
    15. معرفي خدمات پيش فروش و….
    16. اسلايدشو تصاوير
    17. پنل كاربري
    18. امكان تور مجازي 360 درجه
    19. و بسياري امكانات ديگر….

    نكات كليدي طراحي سايت املاك

    در طراحي سايت املاك، نكات مهمي بايد در نظر گرفته شود كه اين نكات در موفق شدن سايت شما تاثير گذار خواهند بود. زماني كه مي‌خواهيد راه‌اندازي سايت املاك را به شركتي بسپاريد، حتما توجه داشته باشيد كه نكات زير در آن رعايت شوند.

    • سئو و بهينه سازي سايت املاك
    • طراحي واكنش گرا يا ريسپانسيو در ايجاد وب سايت املاك
    • جستجو پيشرفته
    • گرافيك ساده، اما جذاب در طراحي وب سايت املاك
    • طراحي و چيدمان كاربردي و ساده
    • استفاده از عكس‌هاي با كيفيت در ساخت سايت املاك
    • و غيره

    دلايل نياز به طراحي سايت املاك

    همانطور كه مي‌دانيد، دنياي اينترنت روز به روز در حال گسترش است و بازاريابي برونگرا در حال منسوخ شدن. فضاي اينترنت براي شما، محيطي را ايجاد كرده است كه در آن بتوانيد به واسطه هزينه‌اي معقول و كم، تبليغات و خدمات خود را ارائه كنيد؛ در واقع با توجه به اين گسترش اين بستر و افزايش استفاده كاربران از اينترنت، طراحي سايت املاك به عنوان يك ضرورت در نظر گرفته مي‌شود.

    راه‌اندازي سايت املاك به معناي ساخت يك فروشگاه آنلاين پربازديد است، البته افزايش بازديد، پس از تاسيس سايت املاك و به واسطه اصول و فن‌هاي مخصوص به خود امكان پذير خواهد بود.

    در رابطه با طراحي وب سايت املاك به اين نكته توجه داشته باشيد كه طراحي سايت آنلاين، پله اول و به معناي خريد مغازه است، پس از خريد يك مغازه شما بايد مغازه را تجهيز كرده و از مغازه نگه‌داري كنيد.

    بسياري از افراد امروزه به محض آنكه نياز به خدماتي دارند، به اينترنت مراجعه كرده و خدمات مورد نظر خود را جستجو مي‌كنند؛ در نتيجه اگر كه طراحي سايت شما به خوبي صورت گرفته باشد و محتواي اصولي درون سايت قرار بگيرد، شما در صدر نتايج نمايش داده شده و شانس گرفتن مشتري براي شما بيشتر خواهد شد.

    طراحي سايت املاك يكي از مهم‌ترين برنامه‌هايي است كه فرد داراي املاك بايد در نظر داشته باشد. خدمات آنلاين به واسطه ايجاد وب سايت املاك مي‌تواند رضايت مشتريان را به همراه داشته باشد؛ علاوه بر اين روند كاري شما به مراتب ساده‌تر مي‌شود. شما به واسطه طراحي وب سايت املاك علاوه بر مزيت‌هايي كه ذكر شد، با هزينه‌اي بسيار معقول بازاريابي و تبليغات را انجام مي‌دهيد. گاهاً بازخوردي كه از ساخت سايت املاك مشاهده مي‌شود به مراتب بيشتر از يك بيلبورد تبليغاتي در نقطه پر تردد شهر است.

    ساخت سايت املاك مي‌تواند هزينه‌هاي متغيري داشته باشد و تعيين هزينه تا زماني كه جزئيات پروژه راه‌اندازي سايت به صورت كامل مشخص نشود، امكان پذير نخواهد بود. به عنوان يك نكته مهم بايد بگوييم كه هزينه طراحي سايت با توجه به ويژگي‌ها، زمان و كيفيت تعيين مي‌شود. هر اندازه كه شما ميزان بيشتري بودجه در نظر بگيريد، سايت شما داراي امكانات بيشتر و خاص‌تر مي‌شود؛ به همين جهت پيشنهاد ما به شما اين است كه نگران هزينه طراحي سايت املاك نباشيد، زيرا شما به واسطه طراحي سايت به گستره‌اي از مشتريان دست پيدا مي‌كنيد كه ارزش هر كدام از آن‌ها به مراتب بيشتر از هزينه صرف شده سايت است.

    مزاياي طراحي سايت املاك

    مزيت طراحي سايت املاكطراحي سايت املاك براي شما مزيت‌هاي متنوعي را به همراه خواهد داشت. اگر كه طراحي سايت را جدي نگيريد و پشت گوش بيندازيد، امتيازات مهمي را از دست خواهيد داد. در ادامه به بررسي برخي از مزيت‌هاي طراحي وبسايت براي دفاتر املاك خواهيم پرداخت.

    در گوگل ديده شويد

    به واسطه ساخت سايت املاك و بهينه سازي آن، شانس ديده شدن در گوگل را داريد؛ در نتيجه بسياري از افراد با يك جستجو ساده مي‌توانند به آدرس، شماره تماس و ساير اطلاعات كاري شما دسترسي داشته باشند.

    علاوه بر اين ديگر نياز نيست ساعت‌ها براي افراد از ويژگي‌هاي خود بگوييد. سايت شما، تمامي خصوصيات كار شما را در زماني كوتاه به كاربران معرفي مي‌كند. از امكانات گوگل در طراحي سايت املاك به جهت جستجو محلي استفاده كنيد.

    ديگر نياز به هزينه هنگفت به جهت تبليغات نخواهيد داشت

    تبليغات برونگرا ازجمله بيلبورد، تبليغات تلويزيوني و غيره هزينه‌هاي بسيار سنگيني را به شما تحميل مي‌كنند تا شما توسط مردم ديده شويد. سايت به شما كمك مي‌كند با هزينه‌اي بسيار كم توسط افرادي كه تصورش را نمي‌كرديد، ديده شده و مردم با شما تماس بگيرند.

    طراحي سايت به شما پايگاهي آنلاين به جهت دستيابي به مشتريان بسياري را مي‌دهد. حتما در طراحي وب سايت، جمع آوري داده به واسطه فرم‌ها و امكانات را در نظر داشته باشيد؛ علاوه بر اين شما به واسطه ايجاد وب سايت مي‌توانيد تعداد زيادي از افراد را به شبكه‌هاي اجتماعي خود هدايت كنيد. در نهايت ساخت سايت املاك به شما بانك قوي از اطلاعات مشتريان را ارائه مي‌دهد كه مي‌تواند نقطه قوت شما باشد.

    در معرض ديد قرار بگيريد

    به واسطه ايجاد وب سايت املاك، شما مي‌توانيد تمامي فايل‌هاي خود را مورد نمايش قرار دهيد. اين امكان هيچ‌گاه در دفتر شما امكان پذير نخواهد بود؛ در واقع در سايت املاك، شما مي‌توانيد براي هر ملك يك صفحه جداگانه شامل عكس‌ها، توضيحات، اطلاعات مشاور، تور مجازي 360 درجه و غيره داشته باشيد، در نتيجه تمامي فايل‌هاي در دست شما در طراحي وب سايت املاك قابل نمايش خواهند بود.

    به علاوه شما به واسطه لينك سازي در سايت مي‌توانيد مشتريان خود را به صفحات خاصي هدايت كنيد.

    طراحي سايت تهران      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت

    مزيت طراحي سايت املاك

    خود را آنطور كه شايسته است، معرفي كنيد

    در طراحي سايت املاك مي‌توانيد خودتان را همانطور كه هستيد معرفي كنيد، در اين بخش مي‌توانيد اعتبارات، موفقيت‌ها و … خود را به نمايش بگذاريد؛ علاوه بر اين در طراحي سايت امكان در نظر گرفتن بخشي به جهت سوابق شخصي و مدارك وجود دارد تا مردم به شما اعتماد كنند. طراحي سايت خود سبب مي‌شود تا املاك شما از اعتبار بيشتري برخوردار باشد.

    برند سازي كنيد

    هيچ كسب و كاري بدون برند موفق نخواهد بود. شما مي‌توانيد در ايجاد وب سايت املاك، برند سازي حرفه‌اي انجام دهيد. شايد تصورش را نكرده باشيد، اما يك املاك محلي به واسطه قدرت اينترنت مي‌تواند تبديل به برندي كشوري و حتي جهاني شود. قدرت اينترنت و طراحي وب سايت املاك را دست كم نگيريد.

    به فايل‌هاي خود نظم دهيد

    در كار املاك، فايل‌هاي بسياري زيادي وجود دارد كه شما به واسطه طراحي سايت مي‌توانيد به اين فايل‌ها نظم بدهيد. نظم دهي به فايل‌ها سبب مي‌شود تا علاوه بر دسترسي ساده‌تر، گزارش گيري‌هاي مفيدي را نيز داشته باشيد.

    ذخيره زمان

    طراحي سايت املاك سبب مي‌شود تا شما در زمان بسياري از افراد صرفه جويي كنيد. با توجه به شلوغي زمان افراد، سر زدن به املاك متفاوت و پيدا كردن مورد دلخواه، كاري مشكل و طاقت فرسا است، به همين جهت مردم از سايت املاك به خوبي استقبال مي‌كنند.

    مشاركت مردم

    اگر كه در طراحي وب سايت املاك بخشي به جهت به اشتراك گذاري ملك‌هاي قابل فروش يا اجاره را در نظر بگيريد، مي‌توانيد از مشاركت‌هاي مردمي نيز بهره‌مند شويد. اين مشاركت‌ها علاوه بر اينكه تعداد فايل‌هاي زيادي را به املاك شما مي‌افزايند، سبب افزايش اعتبار شما نيز مي‌شوند.

    خدمات شركت رايان ويژه طراحي سايت املاك

    اگر كه شما تصميم به طراحي سايت املاك گرفته‌ايد، شركت رايان مي‌تواند شما را در مسير اين تصميم‌گيري كمك كرده و حمايت كند. خدمات ارائه شده توسط شركت رايان به منظور ايجاد وب سايت از جمله جديدترين و كاربرد‌ي‌ترين خدماتي است كه شما در طراحي سايت آنلاين به آن نياز خواهيد داشت. در ادامه به بخشي از خدمات ارائه شده توسط شركت رايان خواهيم پرداخت.

    • ايجاد امكاني به جهت ايجاد صفحات مجزا براي هر ملك
    • امكان ايجاد نقشه گوگل ( Google Map ) براي هر ملك
    • امكان جستجوي پيشرفته ملك‌ها
    • امكان ايجاد پنلي به جهت ثبت ملك همانند سايت ديوار
    • ايجاد گروه بندي‌هاي خاص در ايجاد وب سايت املاك
    • امكان دسته‌بندي‌هاي متنوع مانند دسته بندي بر اساس قيمت، مكان، اجاره يا فروشي و غيره
    • طراحي سايت بر اساس جديدترين اصول به جهت ارائه سرعت بالا در بارگذاري
    • ايجاد امكان مقايسه ملك‌ها با فيلترهاي مختلف

    توجه داشته باشيد كه خدمات ارائه شده به منظور طراحي سايت املاك مي‌تواند با توجه به نياز شما متفاوت باشد. اگر مي‌خواهيد ليست دقيقي از خدماتي كه توسط شركت رايان به منظور ساخت سايت مشاوره املاك ارائه مي‌شود را داشته باشيد، كافي است كه با تيم پشتيباني رايان تماس بگيريد و هدف خود را از طراحي سايت مشاوره املاك بيان كنيد تا تيم مشاوره به شما راهنمايي‌هاي لازم را ارائه دهند.

     

    هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس      طراحي پورتال

سئو يا بهينه‌سازي سايت املاك

شايد نام سئو به گوش شما نخورده باشد و هيچ اطلاعاتي در رابطه با اين واژه نداشته باشيد. سئو سايت اصطلاحي تخصصي به جهت موفقيت سايت است؛ در واقع طراحي سايت املاك بدون سئو هيچ‌گاه نتيجه نخواهد داد. ساخت سايت املاك بر اساس اصول سئو به معناي طراحي سايت بر اساس معيارهايي است كه سبب مي‌شود تا سايت شما توسط موتورهاي جستجو امتياز گرفته و رتبه بالاتري را دريافت كند.

سئو ازجمله موارد حرفه‌اي است كه در طراحي سايت بايد انجام پذيرد. تفاوت يك شركت حرفه‌اي با يك شركت غير حرفه‌اي در طراحي سايت املاك علاوه بر كيفيت، بر اساس ميزان دانش و تسلط به سئو مشخص مي‌شود. شركت رايان به عنوان شركتي تخصصي در زمينه سئو و طراحي سايت، طراحي سايت شما را بر اساس به روزترين اصول سئو انجام داده و سايت طراحي شده توسط اين شركت، قدرت رقابت بالايي در ميان رقبا خواهد داشت.

توجه داشته باشيد كه طراحي سايت حرفه‌اي زماني بازخورد مثبتي به همراه خواهد داشت كه همراه با رعايت اصول سئو باشد؛ علاوه بر اين، رعايت اصول سئو تنها در زمان طراحي سايت مطرح نيست. اصل رعايت اصول سئو پس از راه‌اندازي سايت املاك است. تيم رايان پس از آنكه طراحي سايت را به اتمام برساند به شما توضيحاتي به جهت آشنايي با سئو و نحوه استفاده از آن ارائه مي‌كند تا بتوانيد در رقابت با ساير افراد، موفق عمل كنيد.

در نهايت مي‌توان گفت كه سئو يكي از معتبرترين راه‌ها به جهت ديده شدن توسط موتورهاي جستجو است؛ در نتيجه اگر شما پس از راه‌اندازي سايت املاك از اصول سئو استفاده كنيد، ورودي سايت شما به مراتب بيش از آن چيزي خواهد بود كه انتظارش را داشته‌ايد.

طراحي سايت املاك چقدر زمان نياز دارد؟

در طراحي سايت املاك، يكي از دغدغه‌هاي افراد، مدت زمان طراحي سايت است. به عنوان نخستين نكته بايد گفت كه طراحي سايت اختصاصي در كوتاه مدت امكان‌پذير نيست، مگر آنكه افراد بسيار زيادي در مدت زمان كوتاهي بر روي پروژه شما كار كنند و يا از قالب هاي آماده موجود در آرشيو شركت رايان استفاده كنيد كه زمان طراحي سايت املاك را به 7 روز كاهش مي دهد. كمترين زمان مورد نياز به جهت طراحي سايت املاك اختصاصي در شركت رايان، 20 روز كاري در نظر گرفته شده است، اما توجه داشته باشيد كه زمان ذكر شده كمترين زمان است و زمان تحويل پروژه به ويژگي‌ها و امكاناتي كه شما مي‌خواهيد، بستگي خواهد داشت. هر اندازه كه ساخت سايت املام اختصاصي‌تر و ويژه‌تر باشد، زمان بيشتري مورد نياز است.

براي اينكه زمان تحويل سايت را بدانيد، بايد ابتدا با تيم پشتيباني تماس گرفته و پروژه مورد نظر را تعريف كنيد تا بر اساس موارد درخواستي شما، زماني اعلام شود.

طراحي سايت املاك و نحوه پشتيباني آن در شركت رايان

هزينه طراحي سايت املاك

همانطور كه مي‌دانيد پس از طراحي سايت املاك، شما نياز به پشتيباني داريد؛ در واقع شما به عنوان يك مشاور املاك شايد مطالب تخصصي طراحي سايت و نگهداري از آن را ندانيد و در زمان شروع به كار با سايت دچار مشكل شويد. تيم پشتيباني رايان پس از راه‌اندازي سايت املاك به مدت 12 ماه در كنار شما خواهد بود. هر مشكلي كه در سايت براي شما پيش بيايد توسط تيم پشتيباني فني رايان در كوتاه‌ترين زمان ممكن برطرف مي‌شود.

توجه داشته باشيد حرفه‌اي‌ترين سايت‌ها نيز ممكن است با مشكلاتي رو به رو باشند كه شما نياز به پشتيباني داشته باشيد، به همين جهت در ساخت سايت املاك توجه ويژه‌اي به پشتيباني تيم طراحي كنيد تا در آينده دچار مشكل نشويد. اگر كه طراحي سايت را به تيم رايان بسپاريد، اين تيم به مدت 1 سال در كنار شما خواهد بود. در ادامه بخشي از مواردي كه در پشتيباني تيم رايان پس از طراحي سايت ارائه مي‌شود را فهرست كرده‌ايم:

  • آموزش مديران سايت جهت استفاده بهينه از خدمات سايت
  • رفع مشكلات موجود در روند فعاليت سايت
  • كنترل امنيت سايت و حفظ فايل‌ها و اطلاعات و جلوگيري از بين رفتن آن‌ها
  • مقابله با ويروس‌ها و تروجان‌هايي كه ممكن است امنيت سايت را دچار اختلال نمايند.
  • ارتباط مستقيم با كارشناسان شركت رايان با استفاده از راه‌هايي ارتباطي نظير تلفن و ايميل
  • بروزرساني مربوط به نرم افزار‌هاي مورد استفاده
  • تهيه فايل پشتيبان يا Backup از اطلاعات موجود در سايت كه اين كار مي‌تواند به صورت هفتگي و ماهانه صورت پذيرد.

طراحي سايت املاك خود را به شركت رايان بسپاريد

شركت رايان در طراحي سايت املاك به عنوان يكي از با تجربه‌ترين شركت‌ها در نظر گرفته مي‌شود. اين شركت به واسطه متخصصان طراحي، سئو، برنامه نويسي و غيره مي‌تواند راه‌اندازي سايت املاك را در كوتاه‌ترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت به شما ارائه كند. شما به واسطه سپردن طراحي سايت به شركت رايان مي‌توانيد از حرفه‌اي بودن طراحي سايت خود مطمئن باشيد. روياهاي شما در رابطه با راه‌اندازي سايت املاك زماني امكان‌پذير خواهد بود كه طراحي سايت را به يك تيم حرفه‌اي واگذار كنيد.

شركت رايان به عنوان شركتي با تجربه با بيش از هزاران مشتري راضي در سراسر ايران، مي‌تواند به عنوان بهترين مجري در زمينه طراحي سايت به شمار رود. براي سفارش طراحي سايت به شركت رايان مي‌توانيد با شماره‌هاي پشتيباني اين شركت تماس حاصل نماييد.

شركت طراحي سايت       ساخت سايت        طراحي سايت شركتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.