طراحي سايت فروشگاهي / شركت طراحي سايت پيام آوا

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت فروشگاهي / شركت طراحي سايت پيام آوا

۳۷ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي يا طراحي سايت فروشگاه اينترنتي يكي از مهمترين ابزارها و مظاهر تجارت الكترونيك يا تجارت در فضاي مجازي تحت وب محسوب مي گردد. به وضوح مشخص است كه طراحي سايت فروشگاهي نيازمند يكسري بسترهاي خاص است كه براي مثال در طراحي سايت شركتي نياز به آنها نخواهيم داشت. اين تفاوت هاي ريز است كه باعث مي شود يك وبسايت فروشگاهي نسبت به رقباي خود موفق تر عمل كند.

بگذاريد كمي با جزييات در حيطه رقابت در دنياي تجارت الكترونيك و فروش اينترنتي با هم صحبت كنيم. اگر هدف شما از طراحي سايت فروشگاهي تغيير فضاي كسب و كار خود و ارتقا خدمات رساني به مشتريان و دست يابي به بازار رقبايتان هست بايد يك طراحي منحصر به فرد و كاملا اختصاصي را براي شركت خود در دستور كار قرار دهيد. شايد اين سوال براي شما پيش آيد كه تفاوت طراحي يك سايت فروشگاهي به صورت كاملا اختصاصي چه تمايز خاصي با فروشگاه سازهاي آماده در بازار دارد؟ فرم ثابت و تكرار شونده فروشگاه سازها و همچنين عدم امنيت بالا براي كسب و كارهاي پر ترافيك و از سوي ديگر وابسته شدن بيزينس شما به يك شركت ديگر از جمله معايبي است كه برنامه ريزي براي طراحي سايت فروشگاهي منحصر به فرد را براي شما توجيه مي كند. موضوع دوم بحث خلاقيت ها و ايجاد تمايز نسبت به رقبايتان است، شما براي آنكه بتوانيد با ورود به اين بازار عظيم حرفي براي گفتن داشته باشيد بايد براي خدمات خود يك خلاقيت جديد و يك تمايز قائل شويد در غير اين صورت شكست شما حتمي خواهد بود.

طراحي سايت فروشگاهي

خريد و فروش اينترنتي و يا  ارايه خدمات اينترنتي داراي مزاياي متعددي هم براي خريداران و نيز فروشندگان و عرضه كنندگان كالا و خدمات دارد.

فوايد طراحي سايت فروشگاهي براي فروشندگان عبارتند از:

  1. صرفه جويي و يا حذف هزينه هايي مانند اجاره مغازه، منشي ، تلفن، آب ، گاز و برق و …
  2. فروشگاه اينترنتي كسب و كار شما را بهتر و پُر رنگ تر نشان مي دهد. زيرا با راه اندازي كسب و كار اينترنتي براي حرفه و پيشه خود، كاربران زيادي را كه در عرصه اينترنت فعال هستند بسوي خود جذب نموده و آنها با ديدين وب سايت شما خواهند فهميد كسب و كار شما حرفه اي و جدي است.
  3. فروشندگان در وب سايت فروشگاهي با درج مشخصات و ويژگي هر كدام از كالاها و همچنين قيمت آنها ديگر از دادن توضيحات شفاهي كه در روش سنتي خريد و فروش صورت مي گيرد و همچنين از سر و كله زدن با مشتري رهايي مي يابند.
  4. يك فروشگاه سنتي به منطقه بسيار محدودي خدمات مي دهد اما خريد و ارسال سفارش از يك فروشگاه آنلاين به دورترين نقاط كشور و (در صورت فروش با كارت هاي اعتباري بين المللي) به تمام نقاط دنيا امكانپذير است. توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از شهر و كشور بواسطه طراحي سايت فروشگاهي تامين مي گردد.
  5. طراحي سايت فروشگاهي آنلاين در راستاي حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقيم توليدكننده با خريدار و مصرف كننده بسيار كارآمد است.
  6. فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان بوده و محدوديت ساعت كاري را ندارد.

طراحي سايت فروشگاهياز آنچه ذكر گرديد مبرهن است كه هر يك از روش هاي خريد و فروش معايب خاص خود را دارند كه چه خريدار و چه فروشنده را دچار مشكلاتي مي نمايند. از اينرو بشر هميشه به دنبال راه هاي بهتر براي تجارت بوده است.

گرايش به طراحي سايت فروشگاهي

گرايش مشتريان آنلاين نسبت به خريدهاي تحت وب و تبديل شدن پول سنتي به پول ديجيتال منجر به انقلاب بزرگي در عرصه تجارت جهاني شده است.  تجارت بين الملل در دهكده جهاني كه هر روز نيز بر حچم اين مبادلات افزوده مي شود مهمترين دليلي است كه افراد بيشتري را به سمت ورود به چنين بازاري ترقيب مي كند. شركت هاي بزرگي مانند آمازون و يا ايبي از بزرگترين بازيگران اين صنعت در دنيا به حساب مي آيند و البته رقباي ديگري نيز در بازارهاي شرق آسيا در حال شكل گيري هستند. در كشور ما نيز بزرگترين و معروفترين اين وبسايت ها ديجيكالا هست كه امروز رقباي سرسختي براي اين برند نيز در بازار ايران در حال شكل گيري است.

بسياري از افراد بدليل شرايط زندگي، كمبود وقت، ترافيك، آلودگي هوا و … رو به خريدهاي اينترنتي آورده اند و البته هر روز بر كيفيت ارائه اين خدمات افزوده مي شود و در نتيجه ما بايد در دهه هاي آينده شاهد ارائه حداكثري خدمات شهري بر بستر اينترنت باشيم.

بر اساس آمار جهاني در سال ۲۰۱۹ نزديك به ۲۰ درصد تجارت در كل كشورهاي جهان به صورت آنلاين انجام شده است و انتظار مي رود كه اين رقم در ده سال آينده به بيش از ۴۵ درصد برسد. ايران نيز در ده سال گذشته قدمهايي براي گسترش نفوذ اينترنت و گوشي هاي هوشمند در ميان مردم برداشته است و در نتيجه مي توان انتظار داشت كه در سالهاي آينده استقبال مردم از خريد هاي اينترنتي خصوصا در بخش بازار خرده فروشي افزايش چشم گيري داشته باشد.

تفاوت طراحي سايت فروشگاهي با ساير سايت ها

ظاهر سايت فروشگاهي از جهاتي بي شباهت به يك مغازه لوكس نيست. به اين صورت كه صفحه اصلي سايت فروشگاهي به مانند ويترين مغازه ها شامل گلچيني از بهترين محصولات و اجناس است و با ديدن آن ديدي كلي از تمام محصولاتي كه مي توان در سايت يافت مي دهد. از تفاوت هاي ديگر سايت هاي فروشگاهي با ساير سايت ها نحوه مديريت سايت هاي فروشگاهي است. نحوه مديريت سايت هاي فروشگاهي بايد به گونه اي باشد كه به آساني بتوان تغييرات را در آنها اعمال كرد زيرا ممكن است يك سايت فروشگاهي هر روز و يا حتي در روز چند بار مجبور به اعمال تغييراتي در قيمت ها و موجودي و نوع كالا و غيره شود. براي اينكه اين بروز كردن لحظه اي براي صاحبان سايت هاي فروشگاهي وقت گير نبوده و بدل به يك دغدغه نشود، بايد در طراحي سايت فروشگاهي راهكارهاي مناسب انديشيده شود.

معرفي و امكان مقايسه محصولات

از ديگر جذابيت هايي كه سايت فروشگاهي مي تواند داشته باشد امكانات مختلفي است كه بر حسب نياز صاحب سايت در آن گنجانده مي شود. اين امكانات نظير امكان مقايسه كالاها و خدمات، نقد و بررسي، فروش هاي ويژه روزانه و تخفيف هايي جهت مناسبت ها و گارانتي و دريافت نظرات خريداران در مورد كالاها مي تواند براي بازديد كنندگان بسيار جذاب باشد.

سايت هاي فروشگاهي برتري هاي ديگري نيز نسبت به سايت هاي معمولي دارند. يكي از مهم ترين برتري ها امكان آمارگيري جامع و تفكيك شده از بخش هاي مختلف سايت و انجام كليه محاسبات نظير درآمد و فروش و كنترل موجودي انبارها در بازده هاي زماني مختلف و همچنين تحليل كالاهاي مورد علاقه ي خريداران يا ثبت سفارشات است كه اطلاعات جامعي كه قابليت پياده سازي بر روي جداول و نمودارها نيز دارند را جهت بهبود كسب و كار در اختيار مديران سايت ها قرار مي دهد.

در طراحي سايت فروشگاهي بايد نكاتي را مد نظر قرار داد كه باعث بهتر شدن اين سايت ها مي شوند. از جمله مهمترين اين موارد مي توان به طراحي سايت ريسپانسيو اشاره كرد. همچنين اگر فروشگاه آنلاين شما يك فروشگاه بزرگ است شما نياز به طراحي سايت با يك هسته اختصاصي هستيد. ما در شركت پيام آوا يك فروشگاه اينترنتي فوق حرفه اي با لاراول را به شما ارائه مي كنيم.

فوايد طراحي وب سايت فروشگاهي براي خريداران

  • امكان بررسي و مقايسه محصولات و قيمت هاي آنها : هنگام خريد اينترنتي به راحتي و با صرف زماني اندك، مي توان با كمي جستجو، وضعيت و ويژگي ها و كيفيت محصولات و قيمت ها را با يكديگر مقايسه نمود.
  • از آنجا كه خريد اينترنتي مي تواند از هر محلي مانند خانه، محل كار يا هر نقطه ديگري صورت گيرد، ديگر نيازي به جابه جايي فيزيكي و صرف انرژي و زمان زياد نيست.
  • در اكثر فروشگاه هاي اينترنتي اين امكان فراهم شده كه افراد بدون تشريفات زياد، محصولي را بخرند يا در صورت عدم رضايت آن را بازگردانند از اينرو راحتي مبادله فراهم شده است.
  • كاهش هزينه هاي جانبي مثل رفت و آمد و حذف خريدهاي حاشيه اي و غيرضروري كه در هنگام گشت و گذار در فروشگاه هاي سنتي، بصورت ناگهاني رخ مي دهند.
  • در نهايت، مهمترين مزيت خريد اينترنتي را مي توان راحتي و سهولت آن برشمرد.

طراحي سايت فروشگاهي

امكانات و بخش هاي مختلف طراحي سايت فروشگاهي

افزون بر سرويس ها امكاناتي كه اكثرا در طراحي اغلب وب سايت هاي معمولي همچون معرفي، درباره ما، تماس با ما و .. وجود دارد امكانات كاربردي ويژه اي نيز در طراحي فروشگاه اينترنتي پياده سازي و اجرا مي گردد كه بطور اجمال عبارتند از:

  • امكان تعريف كالاها بصورت ساده يا متغيير به
  • ايجاد دسته بندي و زير دسته و همچنين برچسب گذاري محصولات
  • امكان بارگذاري تصوير شاخص كالا
  • تعريف گزينه هاي متغيير محصولات و گزينه هاي انتخابي گوناگون براي هر كالا كه بر قيمت آن نيز تاثيرگذار خواهند بود، مانند اندازه و ابعاد، رنگ و …
  • قيمت گذاري محصولات كه بر اساس واحد پولي
  • اعمال تخفيف بر روي هر محصول
  • نمايش پُرفروش ترين محصولات
  • امكان درج و تعيين محصولات ويژه، پيشنهادات ويژه، محصولات
  • مقايسه محصولاتدر يك جدول يا صفحه اي
  • نمايش محصولات مرتبط با كالاي انتخابي از همان برند
  • محصولات تكميلي و جانبي در جريان روند خريد
  • امكان نمايش و مشاهده موجودي از هر كالا در فروشگاه

طراحي سايت فروشگاهي

  • عضويت آسان كاربران در سايت
  •  سبد خريد فروشگاه
  • پرداخت آنلاين و ايمن
  • انتخاب روش هاي پرداخت گوناگون شامل كارت به كارت، پرداخت آنلاين
  • انتخاب روش هاي گوناگون ارسال شامل، پست، تحويل در محل و از طريق پيك و …
  • مشاهده و پيگيري خريدهاي انجام شده در سايت براي مشتريان وجود دارد.
  • استفاده از كوپن هاي تخفيف
  • افزودن محصولات به ليست علاقه مندي ها
  • ارسال ديدگاه وامتيازدهي به هر محصول
  • پشتيباني آنلاين مشتريان
  • جستجو پيشرفته
  • ارسال اخبار و رويدادهاي جديد فروشگاه

طراحي سايت فروشگاهي مي تواند براي سايت هاي خدماتي مانند سايت صرافي، سايت فيلم و سريال و هر نوع وسيله و خدماتي كه قابل فروش باشد ايجاد شود.

امكانات پنل مديريت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

  • امكان مديريت و تعريف مشخصات و آيتم هاي مختلف كالاها
  • قابليت مديريت روش هاي ارسال كالا و حمل و نقل
  • امكان تعيين ماليات براي محصولات شامل مقدار ثابت يا ارزش افزوده
  • گزارش گيري بر اساس متد و روش هاي متنوع: گزارش گيري نوع محصول، بازه زماني، فروش، تخفيف ها و..
  • مديريت موجودي كالاها و غيرفعال كردن خريد براي كالاهاي تمام شده
  • اخطار و ارسال ايميل به مدير سايت در صورت پايان يافتن موجودي هر محصول
  • نمايش گزارش هاي خريد بصورت نمودار و جداول گرافيكي
  • مشاهده آخرين سفارشات ثبت شده در بخش مديريت با امكان تغيير در وضعيت سفارش ها
  • قابليت ثبت يادداشت براي مشتري
  • قابليت مديريت و تعريف كوپن هاي تخفيف مانند ميزان تخفيف، درصد تخفيف و …
  • ارسال رايگان در شرايطي مانند حداقل ميزان خريد مشتري، بازه هاي زماني مشخص و اعياد و مناسبت ها، دسته بندي خاصي از محصولات و يا كدهاي عمومي همراه با ايجاد محدوديت تاريخ، استفاده، كاربران، تعداد
  • مديريت سيستم درگاه هاي پرداخت الكترونيك بانكي و يا پنل پستي
  • مشاهده آخرين سفارشات ثبت شده در بخش مديريت با امكان تغيير در وضعيت سفارش ها

بگذاريد كمي دقيق تر به موضوع پنل هاي مديريتي نگاه كنيم، شما بعد از آنكه سايت خود را با توجه به نيازهاي شركت خود طراحي كرديد نياز به اين داريد كه محتواهاي مورد نياز مشتريان را هر روز در وبسايت خود قرار دهيد. كنترل پنل مديريت شما بايد قابليت اين را داشته باشد كه در بهينه سازي سايت شما بهترين ابزار را در اختيار شما قرار دهد.

ويژگي هاي سايت فروشگاه آنلاين

دسترسي آسان و سريع به محصول در طراحي وب سايت فروشگاهي

تصور كنيد وارد يك فروشگاه كفش شده ايد و تمام كفش هاي اين فروشگاه در طبقات بالاي سه متر قرار گرفته است كه شما هيچ دسترسي به آنها نداريد و نمي توانيد طرح و رنگ و جنس آن را ببينيد. اين موضوع قطعا باعث مي شود كه شما سريعا آن فروشگاه را ترك كنيد. يك وبسايت فروشگاهي نيز بايد به موضوع دسترسي پذيري توجه ويژه داشته باشد. كاربر نهايي براي آنكه ترغيب شود از سايت شما خريد انجام دهد بايد به راحتي بتواند درون سايت شما جست و جوي خود را انجام دهد.

بنابراين سيستم جست و جوي محصول بايد به شكلي در سايت شما طراحي شود كه هر گونه محصولي را در كمترين زمان براي مشتريان ليست كند.

ثبت نام كاربر جهت خريد از وب سايت فروشگاهي

يكي از بخش هاي مهم در طراحي وبسايت فروشگاهي بخش ثبت نام كاربران و مشتريان درون سايت شماست. نكته مهم در اين بخش اين است كه يك فرم طولاني با داده هاي بسيار زياد در مقابل كابر قرار نگيرد چرا كه در چنين مواردي ممكن است مشتري از ادامه مسير منصرف شود و سايت شما را ترك كند. معمولا دريافت شماره تلفن همراه يا ايميل براي ارتباطات بعدي كفايت مي كند. بنابراين بهتر است اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دريافت كنيد.

طراحي سايت فروشگاه آنلاين

جلب اعتماد مشتريان

اعتماد سازي در يك سايت فروشگاهي شايد مهمترين چيز باشد. پرداخت آنلاين معمولا مقاومت هايي را در هر فرهنگي ايجاد مي كند و شما بايد اين مقاومت را با ايجاد يك فرايند اعتماد سازي از بين ببريد. استفاده از روانشناسي رنگ ها، ايجاد پيام هاي دوستانه و اعتماد برانگيز، افزايش حس امنيت در پرداخت آنلاين از جمله مواردي است كه بايد در طراحي سايت فروشگاهي مورد توجه قرار گيرد. معمولا ابتداي مسير و شروع به كار يك فروشگاه اينترنتي با سختي هايي روبرو است اما به مرور زمان شما مي توانيد با جلب رضايت مشتريهايتان به راحتي محصولات جديدتان را به فروش برسانيد.

امكان مقايسه محصولات

موضوع بسيار مهم بعدي در طراحي سايت فروشگاهي ايجاد امكان براب مقايسه محصولات و مقايسه قيمت آنهاست. هرچه تنوع محصولات و جنس يك محصول بيشتر باشد مشتري بيشتر ترغيب مي شود كه به سايت شما سر بزند. از سوي ديگر بررسي تنوع رنگي، تنوع برند به همراه بررسي تنوع قيمت از قابليت هايي است كه طراحان سايت در طراحي سايت فروشگاهي بايد به آن توجه كنند.

فعال كردن ديدگاه ها

به عنوان تجربه ده ساله در طراحي سايت به شما توصيه مي كنيم كه حتما بخش ديدگاههاي مشتريان را در وبسايت فعال كنيد. اين موضوع مزيت هاي بسياري دارد كه چند مورد را براي شما ذكر مي كنم.

  • بازخور هاي مثبت و منفي كه از مشتريان دريافت مي كنيد باعث مي شود نقاط قوت و ضعف خود را بشناسيد. محصولاتي كه بيشتر مورد استقبال قرار گرفته اند را شناسايي كنيد و محصولات با بازخور منفي را حذف كنيد يا نواقص آن را برطرف كنيد.
  • با اين كار مشتريان شما به موضوع برندسازي و بازاريابي شما كمك مي كنند. تعامل مشتريان از يان طريق مي تواند منجر به بحث هايي شود كه در نهايت اسم برند شما را بيشتر در ميان آنها رواج دهد.
  • اين موضوع مي تواند براي سئو سايت شما هم مفيد باشد. ترافيك وبسايت شما از طريق آي پي هاي مختلف و تعاملات مختلف و ايجاد محتواي روبه رشد و مفيد به سئو سايت شما كمك خواهد كرد.

 

نماد اعتماد الكترونيكي در طراحي سايت فروشگاهي

مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت معدن پس از بررسي اينكه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بصورت اصولي و با رعايت استانداردهاي و امنيت لازم طراحي و پياده سازي شده باشد نماد الكترئنيك (اي نماد) را به فروشگاه اينترنتي مزبور اعطا مي نمايد و اين نماد در جلب اعتماد مشتريان و اطمينان خاطر آنها در خريد از فروشگاه اينترنتي را تضمين مي نمايد.

 

طراحي سايت فروشگاهي

 

امكانات منحصر به فرد پيام آوا براي وبسايت هاي فروشگاهي

تجارت الكترونيك در سالهاي گذشته به شدت رشد داشته است و پيش بيني مي شود كه در سالهاي آينده نيز رشدهاي نمايي در اين صنعت مشاهده شود. در اين ميان سايت هاي فروشگاهي يكي از موضوعاتي است كه شركت هاي مختلف براي ورود به بازار ديجيتال از آن بهره مي گيرند و در نتيجه شاهد آن هستيم كه در سال گذشته تعداد فروشگاه هاي آنلاين در ايران كه مجوز گرفته اند بيش از ۳ برابر شده است. ما در شركت پيام آوا با بهره گيري از متخصصين طراح UI&UX بهترين طراحي و كاربردي ترين فرآيند خريد و فروش آنلاين را در اختيار مشتريان مي گذاريم. برخي از امكانات منحصر به فرد پيام آوا براي فروشگاه هاي آنلاين را در ادامه مطالعه كنيد:

پروموشن ها در صفحه اول

وقتي در يك خيابان قدم ميزنيد و به يكباره جذب مغازه اي خاص مي شويد شايد اين سوال در ذهن شما نقش ببندد كه چرا به يكباره به سمت آن مغازه كشيده شديد و كالايي خاص را خريد كرديد!!؟ ويترين يك مغازه و نوع چيدمان كالاهاي آن باعث  مي شود كه به صورت ناخودآگاه به سمت مغازه اي خاص كشش پيدا كنيد. در مورد فروشگاه هاي آنلاين هم اين موضوع صدق مي كند و صفحه اول يك سايت فروشگاهي در اصل ويترين آن به حساب مي آيد. تخفيف ها، جشنواره هاي فروش، پيشنهادات ويژه و … از جمله مواردي است كه به جذابيت ويترين شما در يك فروشگاه آنلاين كمك مي كند.

پيشنهاد محصولات مرتبط و كاربردي براي مشتري

باز از مثال يك مغازه در دنياي واقعي مواردي را با هم مرور كنيم. يك فروشنده فوق حرفه اي وقتي شما وارد مغازه مي شويد سعي مي كند كالاهاي مرتبط با نياز شما را به صورت متوالي در مقابل چشمان شما بگذارد و از خصوصيات آن به شما توضيح دهد. در يك فروشگاه آنلاين هم چنين فرآيندي قابل اجرا هست. وقتي كاربر يك محصول خاص را در سايت جست و جو مي كند شما مي توانيد ليستي از كالاهاي پر فروش آن دسته را نيز به او پيشنهاد دهيد. يا كالاهايي كه تخفيف خورده اند را در مقابل او بگذاريد. اين امكانات در طراحي سايت فروشگاهي شركت پيام آوا براي شما عزيزان فراهم مي شود.

قابليت جستجو و فيلتر كردن محصولات

جست و جوي راحت و سريع يك كالا در وبسايت فروشگاهي از اولويت هاي مهم براي موفقيت فروشگاه شما به حساب مي آيد. جست و جو و فيلتر كردن محصولات بر اساس رنگ، دسته بندي، ابعاد و وزن كالاها از قابليت هاي طراحي سايت فروشگاهي در شركت پيام آوا است. اين قابليت يك تصوير بسيار جذاب از خريد در ذهن مخاطبان ايجاد مي كند و در نتيجه خريداران براي خريدهاي بعدي نيز به سايت شما مراجعه مي كنند.

جزييات محصولات

جزييات محصول شامل جنس كالا، ابعاد ، سال ساخت و شركت توليد كننده آن از جمله موضوعاتي است كه بايد در خصوص كالاهاي قرار داده شده در وبسايت فروشگاهي قرار داده شود. اين توضويحات از يك طرف اطلاعات لازم براي خريد را در اختيار مشتريان قرار مي دهد و از سوي ديگر در ارتقا رتبه سايت شما در نگاه گوگل و بهبود سئو سايت شما نيز موثر است.

روش هاي پرداخت متنوع

روش پرداخت مبلغ خريد يك كالا مي تواند در سايت هاي فروشگاهي مختلف متنوع باشد. اين موضوع به صنعتي كه شما در آن فعاليت داريد نيز وابستگي نزديكي دارد. خريد آنلاين محصول، تحويل درب منزل و پرداخت در هنگام تحويل كالا، پرداخت به صورت كارت به كارت و … از جمله مواردي است كه فروشگاه هاي مختلف بسته به نياز خود از اين روش هاي در سايت خود استفاده مي كنند.

ايجاد فضايي براي مشاهده نظرات كاربران

يكي از مواردي كه افزايش اعتبار يك سايت فروشگاهي را در پي دارد، بها دادن به قسمت نظرات كاربران درباره محصول است. گفتگو بين كاربران باعث ميشود كه صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جايگاه خود را در گوگل حفظ كند. فعال بودن بخش ديدگاه ها تاثير به سزايي در بازديد كاربران از سايت فروشگاهي شما دارد.

سبد خريد دايناميك

سبد خريد تعبيه شده در وبسايت هاي فروشگاهي پر كاربردترين موضوع در وبسايت هاي جديد است. كاربر با استفاده از اين قابليت مي تواند يك خريد جامع و كامل از وبسايت شما انجام دهد و بعد به پرداخت آن مبادرت ورزد. همچنين مشاهده فاكتور نهايي، تخفيف هاي اعمال شده و … از مواردي است كه در سبد خريد فروشگاهي شما اعمال مي شود.

ايجاد بسترهاي متنوع در نحوه ارسال

هرچه راه هاي بيشتري براي ارسال كالا به كاربر پيشنهاد كنيد، احتمال فروش نيز افزايش خواهد يافت. وبسيما نيز در طراحي سايت فروشگاهي روش هاي متنوع دريافت كالا را با احتساب هزينه هاي ارسال مربوطه پياده سازي ميكند. همچنين مي توانيد روش هاي ارسال رايگان و زمانبندي ارسال را هم در اين سيستم فعال نماييد.

پيام آوا سازنده فروشگاه هاي اينترنتي حرفه اي

از آنجايي كه ميزان استقبال از خريدهاي اينترنتي در دنيا رو به گسترش است و اين جريان در كشور ما نيز تسري پيدا كرده است، به همين جهت پيام آوا با استفاده از آخرين متدهاي طراحي وب سايت فروشگاهي و نيز در نظرگيري امكانات و سرويس هاي لازم براي ساخت فروشگاه اينترنتي حرفه اي جهت خريد و فروش راحت و ايمن با تكيه بر دانش و تجربه كارشناسان خود با طراحي سايت حرفه اي براي شما موجبات شكل گيري وجه جديدي از كسب و كار شما و نيز همگام سازي كسب و كار شما در دنياي تحت وب را فراهم مي نمايد.

پنل مديريت فارسي، قابليت مديريت كالاها و به همراه اطلاعلات و تصاوير و قيمت و نمايش آنها به شيوه هاي مختلف، مقايسه محصولات، پشتيباني آنلاين مشتريان، جستجوگر پيشرفته داخلي، تعريف روش هاي پرداخت مختلف، برقراري امنيت سايت، مديريت مشتريان و … از جمله فاكتورهايي هستند كه پيام آوا در طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي لحاظ مي كند.

مهمتر از همه توجه به مقوله سئو در طراحي سايت فروشگاهي مي باشد. از آنجايي كه يك سايت فروشگاهي تازه تاسيس هنوز شهرت ندارد لذا كاربران با نام اختصاصي فروشگاه آن را مورد جستجو قرار نمي دهند. لذا تمهيدات سئو توسط پيام آوا به گونه اي پياده سازي مي گردد كه كاربر با جستجوي نام كالا در موتورهاي جستجوگر به سايت فروشگاهي شما وارد گردد.

بگذاريد صادقانه در خصوص طراحي سايت صحبت كنيمف طراحي سايت و كد نويسي براي وبسايت به مانند تمام مشاغل دنياي مدرن نياز به تخصص زيادي دارد و در نتيجه ملزومات يك طراحي سايت حرفه اي را بايد از قبل بدانيد. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.