طراحي سايت شركتي . حرفه شويد با پيام آوا

تكنولوژي / اخبار تكنولوژي / دوربين مدار بسته

طراحي سايت شركتي . حرفه شويد با پيام آوا

۳۳ بازديد

طراحي سايت شركتي يكي از ترفند هاي ارتباط با مشتريان است و به طور خلاصه براي معرفي، ارائه رزومه، نمايش و معرفي و فروش محصولات و خدمات، سفارش گيري ، برند ساز ي و … كاربرد دارد. شركت هاي متعددي در زمينه هاي فني مهندسي، بازرگاني، تجاري، توليدي و خدماتي فعال مي باشند، هركدام از اينها با طراحي سايت شركتي مي توانند جايگاه خود را در فضاي مجازي و وب بدست آورند و در حيطه فعاليت فيزيكي خود نيز از طريق داشتن يك وب سايت حرفه اي شركتي موفقيت هاي چشمگيري كسب كنند.

شركت پيام آوا با بيش از ده سال سابقه در زمينه طراحي سايت و طراحي اپليكيشن موبايل خدمات طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را به شركت ها و كسب و كارهاي فعال در سرتاسر ايران ارائه مي كند. طراحي سايت حرفه اي در تراز جهاني را با ما تجربه كنيد.

در صورتي كه طراحي سايت شركتي با توجه به موازين و اصول سئو و گوگل طراحي گردد، شركت يا موسسه مي تواند در مدت زمان كوتاهي به اهداف بازاريابي اينترنتي هدفمند خود دست يابد. طراحي سايت شركتي يكي از مهمترين انواع طراحي سايت  است كه بايد بسته به نوع پيشه و تجارت شركت و با توجه به بازارهاي هدف و در نظر گرفتن كلمات كليدي و واژگان هدف آن شركت و موسسه طراحي گردد.

 

طراحي سايت شركتي

از آنجا كه صرف داشتن يك وب سايت ساده در اينترنت تاثير بسزايي بر شرايط كسب و كار نمي گذارد، براي مشاهده تاثيرات مطلوب، نياز به طراحي اصولي و مشورت با طراحان و برنامه نويسان حرفه اي طراحي سايت وجود دارد.در گذشته اغلب مديران كمپاني ها بر اين اعتقاد بودند كه صرف طراحي سايت شركتي ساده براي آنها مكفي بوده و از طريق اين سايت ساده خواهند توانست در بازار اينترنتي حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مديران آگاه مي دانند كه داشتن وب سايت به تنهايي كافي نيست و يك سايت معمولي و ساده هيچ كمكي به توسعه كسب و كار آنها و شهرت برند شركت نمي كند. از اين رو در دنياي پر رقابت امروز به شما اين اطمينان را مي دهيم كه طراحي سايت شركتي اولين و مهمترين ابزار شما براي ورود به تجارت الكترونيك خواهد بود.

كارايي طراحي سايت شركتي

به طور كلي و با توجه به توانمندي هاي جدي در كدنويسي و طراحي سايت، طراحي سايت هاي شركتي با كارآيي هاي متنوع و مختلفي اجرا مي شوند كه به طور خلاصه مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

طراحي سايت شركتي جهت برندينگ و برندسازي، طراحي وب سايت شركتي با كاربرد نمايش كاتالوگ آنلاين، طراحي و پياده سازي سايت شركتي با كارايي فروش و عرضه محصولات، طراحي سايت با كاربرد خدمت رساني به مشتريان و ارايه سرويس هاي شبانه روزي، طراحي سايت شركتي با نگرش ايجاد وفاداري در مشتريان و ايجاد امكاناتي مانند سيستم هاي خدمات پس از فروش و پشتيباني از كالاهاي به فروش رسيده، باشگاه مشتريان و فروش آنلاين و …

در كل شركت هايي در بازار مجازي خواهند درخشيد كه با استراتژي هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهاي مناسبي براي خود ايجاد كنند و بهترين استفاده را از ابزارهايي كه دارند ببرند.

شركت طراحي سايت پيام آوا به عنوان يكي از شركت هاي حرفه اي و با تجربه در حيطه طراحي سايت هاي شركتي و بازارسازي و بازاريابي اينترنتي با ارايه راهكارهاي خلاقانه و مناسب در اين زمينه به مشتريان خود كمك مي كند تا بتوانند در بازار هدفي كه دارند بهترين نتيجه را از اينترنت كسب كنند.

بيشتر بخوانيد : طراحي سايت فروشگاهي

اهداف طراحي سايت شركتي

يافتن بازارهاي هدف از طريق بازاريابي اينترنتي كه لازمه ي آن داشتن يك سايت حرفه اي و استاندارد است، از اصلي ترين مواردي است كه مي توان از طريق طراحي سايت شركتي به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسي راحت به اينترنت اغلب افراد جهت يافتن كالا و خدمات مورد نياز خود از طريق اينترنت اقدام به جستجو و كسب اطلاعات لازم مي نمايند. پُر واضح است كه اگر شركت شما وب سايت مناسبي داشته باشد و از طريق آن به معرفي خدمات و محصولات خود اقدام نمايد بسياري از مشتريان بالقوه از طريق آن وب سايت با شما آشنايي يافته و به راحتي با شما تماس خواهند گرفت.

برتري نسبت به رقبا با طراحي سايت حرفه اي

امروزه شركت هاي زيادي داراي وب سايت بوده و فعاليت هاي زياد و حضور پررنگي در اين زمينه دارند. عدم فعاليت شركت شما در اين زمينه، سبب مي شود كه مشتريان بالقوه خود را از دست بدهيد. براي مثال برخي از شركت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سايت خود ارائه مي دهند و اين موضوع به ارتقا كيفيت خدماتشان در ذهن مشتري كمك بسزايي خواهد كرد. علاوه بر آن ، چون مراحل معرفي تا فروش محصول را توسط وب سايت خود انجام مي دهند مشتريان به مرور زمان اول آنها را براي دريافت خدمات انتخاب مي كنند. بنابراين به تيم فروش احتياج نخواهند داشت.همين موضوعات به مرور زمان برتري نسبت به رقبا را براي آنها به ارمغان مي آورد.

طراحي سايت شركتي

امكانات طراحي سايت شركتي

با توجه به نوع فعاليت شركت و همچنين بازارهاي هدف، سرويس ها و امكانات مختلفي را در طراحي سايت شركتي مي توان پياده سازي و اجرا كرد، به اجمال برخي از امكانات عبارتند از:

  • طراحي سيستم مديريت كالاها، محتوا و مطالب سايت
  • سيستم داراي قابليت هاي نمايش تمامي تصاوير، فيلم ها
  • پياده سازي سيستم مديريت فهرست ها
  • امكان دريافت نظرات كاربران بر روي محصولات و خدمات يا مطالب و صفحات سايت؛ مديريت نظرات و پاسخ دهي از طريق پنل مديريت سايت
  • ايجاد صفحه تماس با ما جهت نمايش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فكس، آدرس؛ امكان پياده سازي نقشه گوگل

طراحي سايت شركتي حرفه اي

در طراحي سايت شركتي به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

در ادامه به بررسي نكاتي مي پردازيم كه رعايت آن ها نحوه ي كاركرد سايت را بهتر كرده و باعث مي شوند موتور هاي جستجو راحت تر سايت  شما را شناسايي كنند و از سوي ديگر نيز بازديد كنندگان هم از مطالب سايت شما رضايت داشته باشند.

۱ استفاده از استاندارد هاي طراحي سايت

سرعت لود صفحات ، محل قرار گيري منو هاي سايت ، نحوه ي تقسيم بندي ، بخش بندي سايت و.. در استاندارد هاي طراحي سايت تعيين مي شوند. علاوه بر اينكه سرعت لود صفحات براي موتور هاي جستجو مهم بوده و يكي از معيار هاي رتبه بندي سايت در نتايج جستجو است ، براي كاربران و بازديد كنندگان نيز از اهميت ويژه اي برخوردارد است (مخصوصا زماني كه ميزان سرعت اينترنت كاربران پايين باشد). با بكارگيري استاندارد هاي طراحي سايت ، اين مشكل به راحتي حل شده و نحوه ي چينش مطالب ، تصاوير ، منو ها و زير منو ها بر اساس اصول و قواعد رياضي و مهندسي بر روي سايت پياده سازي مي شود.

تصاوير در طراحي سايت نيز اهميت ويژه اي داشته و نقش اصلي جذابيت سايت را بر عهده دارد كه بايد طبق اصول و استادارد هاي طراحي سايت انجام پذيرد تا علاوه بر زيبايي ظاهر ، سرعت لود صفحات را پايين نياورد.

۲ طراحي سايت شركتي به صورت چند زبانه

يكي از موثر ترين و راحت ترين و در عين حال ارزانترين راه هاي حضور در بازار هاي جهاني ، طراحي سايت چند زبانه و دو زبانه مي باشد. از اين طريق مي توانيد در كشور هاي هدف خود نيز كسب و كار و تجارت خود را رونق داده و آن را جهاني ساز كنيد.

 

طراحي سايت شركتي

 

۳ طراحي سايت شركتي ريسپانسيو

امروزه با گسترش گوشي هاي هوشمند و تبلت هاي به صورت پيش فرض وبسايت شما بايد واكنشگرا يا ريسپانسيو طراحي شود. شركت پيام آوا تمام وبسايت هاي شركتي و فروشگاهي خود را ريسپانسيو طراحي مي كند تا مشتريان با مشكل عدم نمايش در ديوايس هاي مختلف روبرو نشوند. به عبارتي دقيق تر مهم نيست كه ابعاد نمايش گر گوشي شما چقدر باشد، سايتي كه توسط شركت پيام آوا طراحي مي شود نسبت به تمام ابعاد هوشمندانه عمل مي كند و خود را بر اساس ابعاد نمايشگر شما تطبيق مي دهد تا نمايش كامل و درستي از محتواي وبسايت به كاربران نمايش داده شود.

۴ طراحي سايت شركتي بر اساس اصول سئو

يكي از نكات مهمي كه در طراحي سايت شركتي بايد به آن توجه ويژهاي شود ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو مي باشد. اگر طراحي وب سايت شركتي از همان ابتدا بر اساس اصول سئو و بهينه سازي سايت باشد، موتور هاي جستجو سايت ما را راحت تر جستجو و شناسايي كرده و در ادامه ، كار سئو سايت و بهينه سازي سايت راحت تر و سريع تر بوده و هزينه ي كمتري نيز خواهد داشت. شركت طراحي سايت و سئو سايت پيام آوا با زير نظر گرفتن الگوريتم هاي موتور هاي جستجو ، آخرين تغييرات آن ها را شناسايي كرده و سايت هاي خود را نيز بر همين اساس طراحي و پياده سازي مي كند.

بعد از طراحي سايت نوبت به سئو سايت شركتي مي رسد. حضور در صفحه ي اول و نتايج ابتدايي موتور هاي جستجو مساوي است با حفظ مشتريان قديمي و جذب مشتريان و بازديد كنندگان جديد. در اين حالت موتور هاي جستجو كار تبليغ و بازاريابي سايت شما را برعهده گرفته و به عنوان منبع معتبر براي جستجوي افراد سايت شما را پيشنهاد مي دهند.

سئو سايت در كنار وهمراه ساير روش هاي بازاريابي اينترنتي مانند: بازاريابي ايميلي (ايميل ماركتينگ ، ارسال ايميل تبليغاتي) ، بازاريابي محتوا ، بازايابي شبكه هاي اجتماعي ، تبليغات كليكي مي تواند تاثير زيادي روي سايت و روند كسب و كار شما داشته باشد.

شايد به نظر برسد كه طراحي سايت شركتي اغلب براي شركت ها و سازمان هاي بزرگ مناسب تر باشد. ولي واقعيت خلاف اين امر بوده و حتي شركت هايي وجود دارند كه شايد در دنياي واقعي حتي نامي از آن ها نشنيده باشيد اما در دنياي اينترنت به لطف داشتن يك سايت خوب ، يك كسب و كار حرفه اي راه انداخته و بسيار موفق نيز هستند. همانطور كه در بالا هم به اين امر اشاره شد: طراحي سايت به عنوان شناسنامه و هويت شركت شما در فضاي اينترنت بوده و ميزان پيشرفت در اين بستر گسترده نامحدود و بي پايان مي باشد.

طراحي پورتال سازماني

ممكن است بر خلاف ارگان هاي خصوصي شما بخواهيد براي يك سازمان دولتي يا يك مركز درماني ،  پورتال سازماني بر بستر وب ايجاد كنيد. ما در شركت پيام آوا بر اساس نياز هاي سازماني شما فرآيندهاي خدمات رساني موجود در سازمان هاي دولتي را بر بستر وبسايتي حرفه اي ايجاد مي كنيم.

شركت پيام آوا با سابقه اي ده ساله در زمينه طراحي سايت هاي شركتي و فروشگاهي، طراحي حرفه اي پورتال سازماني شما را در كمترين زمان ممكن انجام مي دهد. . ما مفتخر به سرويس‌دهي مناسب به مشترياني هستيم كه در سراسر ايران پراكنده‌اند و اميدواريم بتوانيم نقشي اندك در رونق‌دهي كسب و كار و كمكي ولو جزئي به جريان آزاد اطلاعات در  اين ديار داشته باشيم.

طراحي اختصاصي صفحات سايت

موضوع مهمي كه در سفارش طراحي سايت، چه طراحي سايت شركتي و يا طراحي سايت فروشگاهي بايد به آن توجه كنيد، اختصاصي طراحي شدن وبسايت شماست. ما در شركت طراحي سايت پيام آوا به هيچ عنوان از قالب هاي آماده در طراحي سايت استفاده نمي كنيم بلكه با بررسي فرآيند هاي خاص كسب و كار مشتريان به طراحي اختصاصي براي آنها اقدام مي كنيم. بنابراين اگر مي خواهيد در رقابت با ديگر وبسايت هاي حوزه كسب و كار خود عقب نمانيد پيشنهاد مي كنيم كه از قالب هاي آماده استفاده نكنيد. طراحي گرافيك زيبا و منحصر به فرد، كد نويسي اختصاصي با امنيت بالا با تجربه كاربري بسيار سهل و آسان از جمله موضوعاتي است كه در طراحي سايت مورد توجه مهندسين پيام آوا قرار مي گيرد.

طراحي سايت شركتي

مزاياي طراحي سايت شركتي توسط پيام آوا

طراحي سايت شركتي توسط تيم مجرب و متخصص پيام آوا مشخصا از ظاهر و گرافيك جذاب و شيكي برخوردار است تا در درجه اول مشتريان مدنظر شركت را راضي نگه داشته و بتواند از نظر رواني و بصري تاثيري مثبت بر مشتريان شما داشته باشد. از طراحان سايت داشتن يك گرافيك منحصربفرد و اختصاصي و در عين حال زيبا با توجه به جزئيات آن مي تواند در اعتماد سازي مشتريان به آن شركت تاثير زيادي داشته باشد.

ارتقا رتبه سايت در گوگل مختص كلمات كليدي خاص كه معرف فعاليت شركت شما مي باشد نيز از ديگر برتري هاي سايت شركتي پيام آوا محسوب مي گردد. شما با ارتقا جايگاه و رتبه سايت خود مي توانيد كالاها و خدمات خود را به مشترياني كه در حال جستجوي توليدكننده يا عرضه كننده مناسبي هستند معرفي نماييد.

از آنجايي كه تمركز اصلي يك سايت شركتي، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و برند سازي نام شركت است لذا پيام آوا طراحي وب سايت كمپاني ها و شركت ها را جهت حضور در صفحه اول و لينك هاي بالاي گوگل، با پياده سازي سايت و بهينه سازي آن براي گوگل امكان پذير مي سازد. استفاده از طراحي هاي ساده و سايت هاي كپي برداري شده بطور حتم نمي تواند در اين راه به شركت كمك كند. لذا هزينه كردن منطقي و درست روي طراحي سايت حرفه اي گام نخست براي توسعه و تحول شركت از مجراي بازاريابي اينترنتي است.

همچنين همانطور كه گفتيم اين روزها بحث بر سر مفهوم بهينه سازي سايت به شدت افزايش يافته است و ما به شما اين تضمين را مي دهيم كه پيام آوا به صورت تخصصي به اين موضوع توجه ويژه دارد. سئو سايت با كاربري هاي مختلف بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو بسيار حائز اهميت است چرا كه از اين طريق آمار بازديد و ترافيك سايت  بالا رفته و خواسته هاي مديران سايت تامين مي گردد ، به همين دليل بسيار مهم است كه پيام آوا در طراحي سايت شركتي به اين اصل مهم توجه ويژه دارد. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك بعد از طراحي سايت شركتي براي كمپاني شما، تبليغات گوگل را براي سايتتان انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.